torsdag 27 september 2007

kort kväll IGEN!

Den här kvällen va i kortaste laget ! Klockan är redan halv 10 och jag har bara så mycket grejjer som jag måste göra......så jag tror att jag hoppar över alla måsten och hoppas på att helgen blir låååång! F...ast den är ju oxå fylld med en del måsten som present inköp,kalas,bandymatch ........Det är nog så att jag skulle behöva lite höstsemester!Fy vad tråkiga saker jag skrev om i kväll ! Men så måste det få bli ibland.......i morgon är en annan dag!GodNatt!

tror att jag skulle behöva ha en liten höstbjudning med massa vin......vem vill komma!`?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser hur mysigt ut som helst. Jobba inte ihjäl dig bara. Kram.

Anonym sa...

Jag har aldrig blivi bjuden hem till dig!

Anonym sa...

Jag kommer!

Stina sa...

Åh, så gott!

Tack för dina snälla ord. Kram

Anonym sa...

Jag kommer gärna på fest!!!