tisdag 25 november 2008

Vad gör man när kexen är slut???

Ja vad gör man? Inte kan man väl slänga kartongen ............................. , man klipper och klistrar lite å så har man gjort sig en liten julkorg!!!
Kanske att jag fyller den med lite godis och ger bort till någon ...eller kanske att jag fyller den med godis och behåller den själv!!!

Nu har det varit snö i en evighet och jag är trött på den ....har hört att det ska bli flera plusgrader på torsdag!!!! Visst är det kul för ungarna att få leka i snön men hur kul är det för personalen att ta hand om alla mulningskonflikter!?? Nej nu behöver vi lite snövila. Fast det kan gärna få snöa lite på söndag ! En vit advent!



14 kommentarer:

Anonym sa...

Behåll den eller ge den till mig!

Jag åker till Småland i helgen:)

Hagbacken sa...

Jag håller med, kan åtminstone vara snö på advent..sen både vill jag ha snön kvar ocj INTE... Vilken söt liten korg du gjort, ska bli intressant hur mycket pysslande jag får ihop av mitt set..har så dålig fantasi, tyvärr...men man blir ju tack och lov inspirerad av alla fina bloggar här!

Och tack du söta, rara Stina för dina fina ord!

Kram Linda

Bia sa...

Jag håller med ig. Nu räcker det! Fram för Stockholmsväder, regn och slask.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

sååå fin korg...hihihi..eller oxå kan du ge den till mig...hihihihi.

Håller med dig om snön...fast jag vill ha snö julveckan oxå...ja säg snö hela dec så räcker det sen...

Kramizzz Nilla

Änglahem sa...

Här har det blivit plusgrader och den lilla snö som fanns är borta! Nån vit advent lär det inte bli för oss i Halland iaf...inte för att vi är bortskämda med det.

Jag tänkte på dig här i går em....stod still vad din blogg heter...så när jag kommer in nu på morgonen så har du varit här*tihi*, nu har jag länkat dig så att inte minnet ska svikta för mig igen*fniss*.

Man ska vara frisk för att vara sjuk i Sverige nu förtiden, man får verkligen fightas, ska på möte med kommunen idag om mor och far, spännande..vad dom nu kan tänkas ha att erbjuda....tveksam.

Tack för att du tänker på mig, det värmer väldigt!

Ha en bra dag!
Kram, Ulrika

Änglahem sa...

Glömde ju!!!.....inget ovanligt för mig att jag måste gå tillbaks....korgen är så söt, fyll den med julgodis och behåll den själv! det röstar jag på*tihi*

Kram!

Stina sa...

Ja, man kan undra över den här snön. Den kommer och går hela tiden. Det blir väl vår i januari.;-) Kramis

Anonym sa...

Jättefin!!! som vanligt - gillar din kreativitet.
Vad kul att du gillar hemsidan. vi får se, den är under uppbyggnad. Nu är det tjat med plugg igen, går i skov. Lättar förhoppningsvis i dec.
Ha en fin kväll och det är jättekul att du bloggar mer än en gång i veckan!! Kram

Nygammalt sa...

det var en tjusig julkorg du har gjort. Vad fiffigt. Om du inte vill behålla den så kan du skicka den till mig ;) *fniss*

Kram.

Anonym sa...

Behåll den lilla läckra kartongen och fyll den med julgodis.

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint du ahr gjort. vi har haft ovanligt lugnt med mylning just nu. De bara leker och bygg i lugn och ro. Börjar ju redan märkas att det börjar bli varmare.

Kram Ullis

Anonym sa...

Oj den var fin!!=)
Har ni mycket snö?
Idag öppnade jag min webshop=) Gå gärna in och kika lite ;)

Kram!

Anonym sa...

Läs mitt senaste inlägg!

Anonym sa...

WOW vilken fin korg!