torsdag 6 november 2008

Rosa band !

Nu har jag ett fint rosaband på min jacka! Självklart så är det duktiga Nilla som har varit i farten...hälften av det hon säljer för går till cancerforskningen!!I går så visade jag ju en liten julnalle som har fått vara framme hela året ...i morse så såg jag att oj , jag har ju 2 julhjärtan som också har hängt framme sen förra julen! (drog ner persiennerna för det ser ut som dom inte har blivit putsade sen ....förra julen!
Jag kommer säkert att hitta fler juliga saker ...jag kanske redan har det" julpyntigt" kanske att jag inte behöver pynta alls!!??? jag bara skojjade ....klart att det ska pyntas!
FÖRVÅNAD!!!.....


Ja det blir jag varje gång som jag lyckas få en orkidé att blomma om! Vackra blommor!
Usch nu är det novembrigt ute . Filip tycker att det är lite läskigt att det är så "dammigt" ute på morgonen när han går till skolan....
I MORGON ÄR DET FREDAG::::ÄNTLIGEN!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Varför är du så duktig och jag så kass? Hur får du orkidén att blomma om?? Svar: jag hade aldrig träffat min bloggkompis förut.

Anonym sa...

Alla mina orkideér dööööööör.

Jag såg ditt rosaband idag. Så fiiiin!

(det var lite fusk...imorse orkade jag inte lägga mig i gräset, frostkortet tog jag förra gången det var frost, för några veckor sedan. Men isdroppen var från idag!!)

Bia sa...

Fint rosa band.
Lite kul när julgrejjerna "tittar" fram.

Anonym sa...

Jag har inte bestämt mig om jag ska julpynta med en massa prylar eller inte? Tycker nog det räcker med en vit och gnistrande gran? Men juleriet får vänta - har anant att tänka på - det är ju Fars Dag i helgen!
Kram och ha det kanonbra på mässan!!!

Stina sa...

Hoppas att du får en trevlig kväll gumman.:-) Kram