torsdag 13 november 2008

Nu är det vitt!!!

Nu är det äntligen klart! Min hall är VIT!!! Har "jobbat" hela kvällen med att försöka återställa mitt hem, Tänkt och tänkt vad jag vill ha för saker i hallen. Väntar nog ett par dagar med att spika upp saker för jag har en förmåga att slänga upp grejjer på väggen utan att tänka mig för och vips så har jag förvandlat väggarna till shweizerostar .....men den här gången ska jag vara duktig och tänka innan spikarna hamras in!!
Nu är jag i full gång med att scrappa julklapps albumet till mina föräldrar , försöker göra sidorna så enkla som möjligt för jag tror att för mycket dekorationer förrvirrar pappa .
Jag har inte tänkt att visa er varje sida men en kan ni ju få se!
STOREBROR!

Tänk att i morgon är det redan fredag!!! Snart är det första advent och snart är det JUL!

14 kommentarer:

Skomakartummen sa...

Kul att du ville vara med och tävla. Visst går tiden fort, snart advent. Måste erkänna att vi redan har nallat av glöggen.. *fniss* och någon liten julsak är framme... Ha det så gott kram sari

Bia sa...

Fint med vit i hallen.
Nyfiken på vad du sätter upp igen.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hejhej!!

vilken snygging till bror...*LER*
Fint namn har han oxå...albumet kommer bli såååå fint.

Hallen wow!!!
ska bli roligt att se slutresultatet..

Trevlig helg!
Kramizz nilla

Anonym sa...

SKOJ med albumet! 'Gjorde ett till mamma när hon fyllde i somras. Mycket uppskattat.
Vi synes! // linda

Anonym sa...

Det ser vackert ut med det vita! Jag har också vita väggar i hallen, vi målade om dom så fort vi flyttade in. Förut var de orange *ryser*
Men nougat eller ljusrosa hade också varit fint :-)

Sallys hus sa...

Hallå där!
Så fint det blev! Nu känns den säkert mycket större....vitt brukar ju ha den effekten och det är ju aldrig fel!

Vad mysigt ni ser ut att ha det på Hallowen festen....bra med en "lekistant".....fniss...
Såå fint du scrappar och vilken fin julklapp det blir!
Ha en härlig helg, kram Katarina

Anonym sa...

Men vad fint!
Jag tror att det ser finare ut på närmare håll...när blir jag bjuden?

Sidan med din brorsa var såååå fin!

Anonym sa...

Jag skulle bli jätteglad om jag fick ett sånt album.

Vit Spets sa...

Hej!
Klart jag sätter på kaffet om Du kommer :)
Såååå himla fin & uppskattad julklapp Du ger... själv har jag inte scrappat på lääääänge - har ingen inspiration!

Jag längtar oxå till advents tider & julen... men snart så!

Ha en härlig helg
//Siv

Anonym sa...

Å vad fin din hall blev!!!!
Och albumsidan är jättefin!! =D Vad duktig och kreativ du är!!

Kram!

Anonym sa...

Snyggt det blev, duktiga du som orkade ta tag i det där....skulle behöva göra om i hall/kök här med...tyvärr sitter det ihop så man måste ta allt när man orkar sätta fart. Vilket jag inte orkat än....måste ta mig i kragen snart.
Ha det bra i helgen!
*Kram*

Ullis/Leva på landet sa...

Så härligt med en vit hall. Min är vit men målad för ca 10 år sedan så det skulle behövas en vända igen nu. så fin julklapp dina föräldrar kommer att få.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Anonym sa...

Ta det lugnt imorgon! Jag är hemma med en lite hängig 8-åring.

Hagbacken sa...

Så du menar att du KAN vänta med att sätta upp saker? *lyllos dig*...

Det blev kanonfint i hallen!

Kram Linda