söndag 9 november 2008

Söndag......

♥♥ GRATTIS LILLA PAPPA PÅ FARSDAG!!!♥♥ I dag har vi firat en ovanligt pigg pappa med kaffe och tårta.
Som vanligt så passade jag på att kika lite i mammas skåp ...man vet aldrig vad man kan hitta.
I dag så hittade jag tex en stor fin silver skål som blev perfekt till mina hyacinter som jag köpte i dag!! För visst är det inte för tidigt att jula lite hemma ???


Söndag kväll...det innebär att det snart är måndag .....VILL INTE!!! Helgerna går för fort!

Ha en bra vecka!

15 kommentarer:

Bia sa...

Det påminner mig om att köpa amaryllislök!

Nygammalt sa...

Sååå fint, passar ju super. Och du, det är inte för tidigt =)
Kram.

Ann-Catrin sa...

Nu blev jag lite inspirerad att köpa hyacinter til advent.. det där var ju så fint
kram
A-C

Ullis/Leva på landet sa...

Så fin skål. Visst går helgena för fort. Äldsta soen tycker att man kan gå i skolan lö + sö och vara ledig resten av veckan. Skulle kanske inte vara så dumt.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Anonym sa...

Jag vill inte heller!!!!
Snygg skål! Hur kunde du ha missat den tidigare??
Ni är lite lika, din pappa och du.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!!

så rar pappsen er ut.....*LER*
Min pappa var inte hemma så det fick bli ett paket på posten.
Pappan i huset här fick massvis med choklad...å tårta på sängen...mysigt.

så fin skål du hittade i mammas skåp...inte för tidigt..tittar man i butikerna är det ju redan full fart på julhandel..

Kramizz nilla

Stina sa...

Hej gumman!

Ja, man kan köpa dem där.;-)
Hoppas att du får en bra dag. Kramis

Anonym sa...

Åh, vad skoj med nya stämplar! När ska du ha nästa träff??? Kram

Anonym sa...

Det är inte alls för tidigt. Har din mamma någonting kvar i skåpen? Hon får snart gå hem till dig och rota i dina skåp =).

Anonym sa...

Åh så fint. I år längtar jag till julen. Ska nog också fixa några hyacinter, luktar ju så (l)ju(v)ligt;) Det va extra fint när du läggt dit kanel, tror jag lånar det tipset.

Jenny Oak Fae sa...

Jodå magen mår iallafall bättre..!

KRAM, Jenny

<3

Skomakartummen sa...

Vilken fin skål du hittade i din mors skåp... Här är det snarare mamma som fyndar i mina skåp *fniss* Har faktiskt funderingar på att köpa amaryllis i veckan så näää... det är inte för tidigt man måste hinna njuta också. Kram sari

Anonym sa...

Synd vi inte hann prata lite på mässan, men det var iallafall en trevlig dag med massor av shopping och kul saker att känna och klämma på. Lite trist att inte de där banden vi brukar ses vid fanns i år ;0)

Marina sa...

Här hittar jag ju inspiration till fler julkort! Tack för det!

Anonym sa...

Vilka fina nya kort du fått upp Stina!