måndag 17 november 2008

Hemma igen!!


Nu är det dags för Filip att bli sjuk ...inte mycket men tillräckligt för att vi stannade hemma i dag (jag känner mig inte helt OK heller,,,)
Nu luktar det lite jul här för mina hyacinter har slagit ut!!! Jag trodde att jag köpte rosa men dom var visst lila !!
Funderar på om det är dags för att dyka in i källarförrådet efter julkartongerna ....anar att dom ligger längst in så det blir nog ett heldags jobb att få fram dom!!!


Lite bilder från min hall!

. ......... och nej jag har ingen liten dotter , den långhåriga ungen på fotot är Filip 3år!!!




Äntligen har jag hittat ett foto på mig själv som får duga till mamma och pappas julklappsalbum...måste försöka bli lite mindre rädd för att stå framför kameran ...men det känns tryggare bakom!

Gissa om jag har kämpat för att fatta hur jag ska kunna lägga bilderna av hallen bredvid varandra!!! Jag tycker att jag får till det men sen när jag publicerar så blir dom under varandra i alla fall!!! Grrrr!!!
Nu ska jag leka lite med Filip (vi har redan bakat så nu får vi väl spela något spel ...)
Ha en trevlig vecka!!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Stina!
Vad fint du gör -både i hallen och i albumet. Rensa i röran - gillar den boken och vissa av Feng shui tankarna.
Ha en bra kväll och hoppas du skriver nåt mer INNAN nästa vecka. Det är så kul att läsa och titta på kortbilder mm
Mvh Linda

Bia sa...

Fin bild på dig.
uj, uj leta julgrejjer, jag undrar var mina är!?

Anonym sa...

Jag var ju äntligen beredd för julkort i helgen.
Jag förstår din vånda om att stå framför kameran.
Jag står också alltid bakom.
Det blir jättekonstigt på andra sidan linsen.
Krya på dig!

qvinnamittivitt sa...

Vilken underbar hall du har fått - tänk att det vita ska vara så vackert....
Och vilka underbar hyacinter - jag riktigt känner doften enda till mig *mmmmm*
Kram

Anonym sa...

Åh, vad fint du fick till det i hallen! Hoppas att DU blir bättre, halsont är inte kul.

Jag vet exakt var mina julgrrejer är...men, måste man inte städa först??

Anonym sa...

Det där albumet kommer att bli så älskat. Jag lovar.

Ullis/Leva på landet sa...

Fina bilder från hallen. Kul att du finns på någon bild. Här tror jag att det inte finns någon bild där jag är med. Hoppas att sonen blir piggare snart.

Kram Ullis

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!!

så fint det blir!!!!

kortet på dig är ju hur bra som helst.Även sonen är ju en riktig sötnos.

sitter själv här å nyser å snörvlar...nått på g tror jag..*LER*

Krya på er så gott det går.

ska oxå upp på övervåningen å kika i en skrubb efter våra jullådr....står oxå längst in kan jag tro..att man inte lär sig...hihihihi..

Kramizz Nilla

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Fotot på dej duger mer än väl , du är jättesnygg !!!
Kul det måste vara att få lite fint i hallen , ser jättefint ut !
Hoppas ni kryar på er !
Kram/Lotta

Anonym sa...

Glömde säga att din sida är upp-pimpad och fin i jultema!!

Anonym sa...

Om jag ska lägga ut videon så måste jag först lägga ut den på Youtube och det vet jag inte om jag vill...på annat sätt går det inte.

Stina sa...

Krya på er nu. Det är ju inte kul att vara sjuk precis.:-) Kramis