lördag 1 november 2008

Läskigt kalas!

Nu är jag dödstrött,,,,,,,,,Halloween kalasandet är över för den här gången, Det blev en lyckad tillställning med en massa att äta och små killar som brottades och fäktades med sina djävulsgafflar ...............


Dags att styra upp det hela lite med mördarleken!!Tur att man är" fritidstant " så att man kan lite lekar! ser ni hur bestämt jag förklarar reglerna??


I morgon ska det städas upp ....alla svarta säckar ska rivas ner , Har fixat hela dagen med att "klä in" och gömma alla pysselsaker bakom svarta soppsäckar!
Min lokal har varit allt annat än en pyssellokal i dag!
I morgon ska vi nog gå på science fiction mässan i Älvsjö ....om vi orkar....
Ha det!


13 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur jag har som har en ungen som inte gillar kalas...det ska bara vara för familjen.

Men det ser ut som du fixade det bra, med lekar och allt!

Anonym sa...

Mördarleken som är så kul! Bra att allt gick så bra och lycka till med städningen. Hihi!

Bia sa...

Huvva med monsterkalas.
Sigge ska "aldrig" ha barnkalas, bara ammokalas i lugn o ro.

Anonym sa...

Härligt att se mammor som engagerar sig!!!!

Anonym sa...

Vad härligt att ha dig till mamma när det är kalas..
..som kan leka mördarlekar ;-)

Anonym sa...

Blev det någon Sci Fi idag??

Jenny Oak Fae sa...

Tack för din goa omtanke!

: )

KRAM, Jenny

<3

Hagbacken sa...

Tack för det Stina! ÅÅ vad de måste haft roligt så som du pyntat och grejat och styrt upp...sånt är jag dålig på...jag lovar att de är helnöjda!

Tråkigare med städningen, men det får man ta!//Kram på dig från Linda

Hagbacken sa...

Håller med, som en annan skrev,,,kul att se en mamma som engagerar sig,,,det är nog intee alltför många som gör det tyvärr i dagens läge....

Anonym sa...

Det ser ut att ha varit ett lyckat kalas =D Härliga bilder!

Kram!

MiaMaria sa...

Hej Stina!

Tack för din kommentar....

Ser riktit läskigt ut på er fest...kan tro att det var roligt...men slitigt.....

HA´en bra vecka!
MiaMaria

Mjuka sa...

Tänk jag önskar att jag vore fritids tant :-) Tycker det är jättesvårt med lekar
Mysigt det ser ut
kramar M

Nygammalt sa...

Oj oj oj...här var det läskigt värre. Skulle nog vara helt knäckt efter *ha ha*

Kram.