tisdag 19 februari 2008

Längtar till värmen..........

Nu är jag trött på att våren kikar fram för den vill ju bara retas !!!! I dag trode jag att det skulle bli så varmt och skönt och soligt! Men icke sa Nicke .....höll på att frysa ars...... av mig i dag!
Nu längtar jag faktiskt efter värmen i Serbien! Kan inte förstå att jag brukar gnälla över att det är så himla varmt där!
Den här bilden är tagen på höstlovet när Boban och Filip va nere och fixade med poolen (den är till höger bakom plommonträden) Tomten ser ju urtrist ut på hösten men jag hittade ingen sommarbild med mina fina gladiolusar. Har letat som en tok på datorn men hittar dom inte! Men ni kan väl fantisera lite blommor !
Den här veckan kämpar vi här hemma med läxor så jag har inte så mycket blogg tid (återkommer i helgen då ska jag ta mig en ordentlig blogg runda)
Ha en fortsatt trevlig vecka!

10 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja det är lurigt vädret ! Det ser ut som april ute men termometern visar ngt helt annat .
Vilket underbart hus , Serbien det låter det !!
Ha det gott !
Kram /Lotta

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Vilket vackert stort hus ni har o med pol o allt...åå så underbart...kommer direkt när "värmen " kommit!!
ok har fantiserat lite blommor,,,rena drömmen!!!
Ha det gott , hörs i helgen Kram

Millepillan

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hihi..visst kan jag se blommorna å löven!!!
Härligt hus ni har!
Det blir väl en bloggträff vad det lider...hihi...
kram på dig!!
Pernilla

Anonym sa...

Jag säger bara; ORMAR!!!!!!
Bia

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för dina varma ord!!!Ja nallar med ängla vingar var med min favvo!!!

Go kväll Kram Millan!

Solsjö - Under en vind sa...

Härligt solig bild!!

vad fint ni fått i lokalen!

Ha det bra, kram!

Anonym sa...

Tomten ser lite trist ut....
TOK, det ser ju jätteskönt lantligt ut.
Jag börjar längta till Bredsjö när jag ser bilden
Ulla

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för kommentaren!!
& för att ni bryr er!!
♥Kram Millan & "R"♥

ja, alltså så vidrigt...men som min brorsa sa"då har du inte känt lukten"!!!!!

Ja, Högfjällshotellet i Högfjället,(granne med Lindvallen), Sälen!!

Finns kanske fler Högfjällen el??

Kram o nattizzzz

NICOLINAS BONING sa...

Det är sååå ljuvligt med blommor till det fina huset;-)
Håller med dig om vädret...men värmeböljan är ju lovad nu till helgen så vi får hoppas att dom inte lurar oss!
Ha en skön helg och kram/Birgitta

Anonym sa...

Vad jättehärligt det ser ut! Blommorna ser jag tydligt. Jag börjar längta till landet jag med. Kram