fredag 22 februari 2008

Helg!!!!!!!!!



Jaha så vart det helg igen .skönt!


Startade "helgandet" med ett besök på en Vietnamesisk resturang . Jag åt scampi med rödcurry och kokosmjölk. Det var så gott så att jag nästan grät när maten va slut! Efter en hel veckas pinande med skolmat så var det en ljuvlig middag! När era barn kommer hem och klagar på skolmaten så tro på dom, skolmaten är ingen hit kan jag meddela!


Det blev ju inget IKEA förra helgen men i morgon är det meningen att det ska bli av.....jag har en lång lista!


Satt och drömde lite framför Matteus hemsida ......jag har ju en del Matteus i lila , blått, vitt och rött .....men inget rosa!!! Det känner jag att jag nog borde ha ....eller hur?

Det blir förresten premiärpyssel i Lokalen Söndagen den 9 mars! Så ni som brukar komma kan boka in det datumet!

Trevlig Helg!!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilket fint fikabord! Ett sånt vill jag oxå ha.
Ingen sol än så länge men lite vår är det!
Bia

IKT i min vardag sa...

Hejsan!
Vad kul att du tittade in, det får du gärna fortsätta med :-). Mateus-porslinet är bara sååååå vackert. Vill ha en skål i rosa...att plantera blommor i! :-)
Trevlig helg på dig!

Kram Linda

Stina sa...

Det där porslinet älskar jag.:-) Kramis

Anonym sa...

Sluta drömma. Gör slag i saken och shoppa loss. När du blir pansjo om jättelänge har du inte råd, kanske. Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hellojs!!!!

Men vilken gudomlig bild!!! Så FINT!!!!Läckert!! Ja köp rosa!!!!

åå önskade jag kunde komma ju!!

Have lovely weekend!!!
♥Kram Millan♥

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Nej , vad är det med skolmaten nu för tiden !!
Äter oxå ibland , men försöker ta med mig matlåda oftast .
Ska det vara så svårt !?!
Ja det är klart att du ska ha rosa fat , men är de inte väldigt dyra ?? Börjar bli lite förtjust i rosa oxå , till Lillans stora förtjusning :-)
Ha det gott Stina !
Kram

Beas sa...

Vilken underbar beskrivningen av hur god du tycker maten var. "Det var så gott så jag nästan grät när det var slut"... hihi...man får precis en känsla för HUR gott det var.

Porslinet är superfint, älskar det rosa och tycker förstås att du bör satsa på det också. :-)

Kram Bea

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hej, men vad spännande...Serbien , har ni hus där????Berätta!!

Kommer ni neri från , eller bara din man??

åker ni dit varje år då??

Oj så mö frågor!!!!

Ja, jag vill med bila..till kroatien igentligen, så kul att få se så mö på vägen!!
Bilade -03 till Spanien o Alicante..idiot ide...alldeles fööör långt ju....men kul var det...vi gjorde det barnfritt...så då blir det inte så koplicerat....men jag ska allt övertala min kära make att bila igen, o då med barn!!


Have piecefull & lovely Sunday!!!
♥Kram Millan♥

Bia sa...

Tur att vi vann igen!!!
Vart ska vi resa?

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket dukat bord!!!

Hoppas att du kom till ikea!!!

Kram!