lördag 16 februari 2008

En fredag i lokalen............

I går kväll när småkillarna var på Disco så gick Lena och jag över till lokalen och satte upp gardiner (som ser ut som små tarmar ,så jag måste nog fixa några andra.......) Fixade lite med pysselmaterial .......sen drack vi vin i kaffemuggar och åt Belgisk choklad! Jag kommer på fler och fler saker som måste införskaffas ,tex VINGLAS! Ser ni vilket jättebord jag har! Får plats ca 12 st pysslande tjejer runt det!


En något suddig bild men det kan ju lätt bli så med lite vin i kroppen ! Men men jag vill ju visa att trappan har blivit vit också! Ska ta fler bilder i morgon å dagsljus.
I dag ska vi gå hem till pappa för att fira hans 85 årsdag!
Hoppas på att hinna en sväng till IKEA i helgen så att jag kan köpa lite hyllor att förvara scrappapper på och tavellister att ställa stämplar på ......
HA EN TREVLIG HELG!





8 kommentarer:

Anonym sa...

Whaooo, vilken lokal!!!
Snyggt bord med plats för många vindrickande damer.
Bia

Anonym sa...

Lokalen ser toppenfin ut!
Vilka kurser du kan ha.
Ulla

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej där...så mysigt med disco för de små!!

Vad ni lyxar då...belgisk chocklad o vin...mums!!!

Vad fin er lokal blir..så mysigt att sitta där o pyssla sen...vill va med ju!!!

Hoppas helgen vart fin, Kram Millan

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Så härligt ni har haft det.
Lokalen blir ju helt underbar.kanon bra bord, sånt skulle man ha plats med hemma.Tänk man kunde ha många pyssel igång...hihihi...
Kram Pernilla

Anonym sa...

Nu kan du börja kursa på allvar. Glöm inte ditt liv här på bloggen bara. Lycka till och ha det bra runt det stora bordet! Kram

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Blir så imponerad , vilken lokal och vilket bord , måste ju va perfekt , trots tarmgardiner !!
ja det är synd att man inte bor i V-by längre , annars hade jag kunnat bli scrappare jag med ;-)
Kram/LOtta

Sallys hus sa...

Hallå låter som ni haft hur mysigt som helst...
tyvärr kan jag inte se bilderna just nu så jag får kika in senare....så där knasigt har det blivit en gång förut....
ha en härlig dag!
Kram Katarina

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för att du är sååå go!!
Önskar jag kunde va med på dina kurser...verkar så kul!!!
Är det scrapbooking eller olika saker??Vilken drömm i alla fall!!!

Jo, det blidde en del papper..inte ens gjort av med hälften av det jag köpte sist...får sätta igång lite nu;)
Men när tjejerna är med vill de med handla egna papper o pyssel...fast för mammas pengar!!!
Så det blir alltid för mycket!!
Så mycket jag vill göra just nu..hinner inte juu!!!

Kramelikram på dig!!!