tisdag 12 februari 2008

Nu har jag" bloggvilat "klart

Nu är jag tillbaks igen efter ett par dagars vila!!!!







Ja det är ju så ibland att man inte kan ha tid med allt som man vill så därför blev det lite vila här i bloggen..........fast nu räcker det ,eller hur?




har fått lite rolig post dom senaste dagarna ,bla ett fint tröstpris från tjejen som har bloggen http://tidsmastarinnan.blogspot.com/




Kolla vilka fina änglavingar! Tack så jättemycket (och för det andra i paketet


Dom här fina ljushållarna har jag köpt av Sabina som har bloggen http://gardslyktan.blogspot.com/
Fick dom för flera dagar sen men har inte viljat visa dom förrens nu eftersom jag hade köpt 2 i present till Bia .......men nu har hon fått sina!

Fy sjutton vad kallt det har varit ute i dag!!!Jag som var säker på att den här trista vintern var slut,. Min stackars lilla Filip har åkt skridskor i skolan i dag ,han säger att han har åkt lite och sen suttit på en sten och grinat för att han frös så mycket..........han somnade kl 17,30 i soffan och sover fortfarande (19,36) Antingen så är han inte frisk än eller så va han bara skittrött! Frågan är nu om han kommer att sova hela natten eller vakna om ett par timmar och va vaken i natt??? Spännande......

Ha en trevlig vecka .....snart är det helg igen!

http://art-e-zine.co.uk/vintageresources.html Varsågoda....en fin sida!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Idag har jag bläddrat i gamla kort!
Dax att scrappa!!
Tobbe ska få ett album som "pappa"present.
Sen får jag starta farmorprojektet!

Unknown sa...

Stackars pojk!! Tvi va kallt och *röset*... Jag gissar på att han vaknar en sväng innan natten!! =) Ha det så gott, håller tummarna för dig! Många kramar Malin

Jes/Vita villa vila sa...

Vad roligt att du är tillbaka & vilka fina mysiga saker du fått :)

Tack för titten!
149 kr kostar lådan.

Önskar dig en finfin kväll,
Kram Jes

Stina sa...

Vilka söta ljushållare. Hoppas att du får en bra dag, trots kylan.:-) Kramis Stina

Tidsmästarinnan sa...

vad kul att se dom små vingarna framme! Fina bilder och semlorna såg smarriga ut... farligt!
Kram!
S.

Solsjö - Under en vind sa...

Finfint!!!

Önskar dig en riktigt mysig Alla hjärtans dag! Kram!

Anonym sa...

Tack för ditt fina kort!
Bia