onsdag 6 februari 2008

Pyssel ,snor och scrap!

Här hostas det och snoras.......Det är en halvpigg ,något rastlös unge jag har här hemma .I dag har vi bestämt oss för att städa hans rum (då får vi se hur pigg han är ......)
Det blev en hel del pysslande i går .Kom på att en liten välkomstskylt till lokalen nog skulle se trevligt ut! är inte riktigt säker på om jag tycker att den är färdig men nu får den vila ett tag så får vi se om det ev klistras på någon mer dekoration.

Kolla jag har SCRAPPAT .....Jag har inte klistrat ett foto på säkert ett år och har hur mycket kort som helst som jag skulle vilja scrappa!
Men min tid räcker ju inte till för allt kul som jag vill göra!
Men nu fick jag lite blodad tand...............
Nä nu ska vi nog sätta igång med städandet, blev så inspirerad när jag såg
http://mamma-millan.blogspot.com/ dom här bilderna!!! Så läckert och det tyckte Filip också ! Så vi får se vad vi kan göra .....leta upp lite dödskallar och sånt! Ha en trevlig dag!

12 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Å vännen, så klart du får länka...men har inte jag svarat på det??? Är säker på att jag besökte din fina blogg igår och svarade? Hmm... kanske Blogger som strulade? Hur som helst tack för titten och välkommen tillbaka - jag kommer gärna hit igen, till din mysiga sida!!!

Kram Jes

MiaMaria sa...

Hejsan!

Vad du är duktig underbara kort!
Det verkar som att det kommer att bli mera...

HA´det så himla gott!
Miamaria

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej vad kul att du gilla ojojs pirat rum!!! Blir så glad...såg du länka på inlägget!!Gullig du är!!!

Jättefina scrap!!! Du är ju jätte duktig!!Ja...samma här...så mycket man vill göra...hur ska man få tiden att räcka til?????Sitter med o scrapar lite...eller gör kort kanske man ska säga...ja, klipper o klistrar i alla fall!!!

Anonym sa...

Vilken fin grej...sååå stor! Och LO´n är också fin! Kul att du kom igång.

Anonym sa...

Tur att du får vabba för då kan du ge Fille lite möblera om tankar.
Jag nämner bara; klädkammaren!!!!

Solsjö - Under en vind sa...

Va fin välkomstskylten blev!!!

Kul med scrapping, jag hinner inte heller längre....
Kul att se vad som hände i rummet!

Kram!

Anonym sa...

Vabba mera! Inlägg varje dag, det gillar jag, hurra!!

Ser du ljuslyktor eller annat piffigt i brunt/guld/brons i några av dina Vällingby affärer, tell me!

GårdsLyktan sa...

Hejsvejs!
Har ljusformarna kommit fram till dig?
Jag skickade dom på posten i måndags då jag glömde lägga dom på lådan innan vi åkte till Sälen i torsdags...måste vara åldern:).
Visst är det kul att göra kort, själv gör jag så fort jag hinner..men det är inte ofta nu för tiden.
Kram Sabina

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilka fina scrap grejor du gör !! Extra fint/personligt blir det ju när man har ett foto med !!
De där småfigurerna är det stämplar , eller ?
Har aldrig givit mig på scrapping , hade tänkt gjort lite så med vårat bröllopsalbum .... mmm det ligger orört åttaa år senare :-)
Hoppas ni är piggare !!! De är jag i alla fall !!
Kram/Lotta

~~*Pennyshouse*~~ sa...

kanon fina kort!
Välkomstskylten är jättefin ju!!

Må gott/KRAM Pernilla

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Åhh vad go du är...Tack Tack!!!
Så fina ord...blir jätteglad!!!

Hoppas ni får en trevlig helg...Här är det Melodifestival som gäller...ska bli sååå kul!!!

Kram på dig//Millan

Amoroso sa...

Vilken otroligt fin LO celebrate.. Blir som vanligt lika inspirerad när jag stiger in i din blogg Kram