fredag 8 februari 2008

Semlor,blommor och paket!

I dag kom min vän Bia hit med semlor...................................................

och PAKET!!!! Spännande som bara den ,två jättefina burkar fick jag! En för kaffe och en för pasta! En bukett med cremefärgade rosor fick jag också!
Det är en riktig vän det! Tack Bia och tack för att du finns i mitt liv!

Äntligen har jag fått tag i ett stort bord och stolar till lokalen. Vi ska hämta dom i morgon . Bordet är ca 4m långt och 10 stolar med rottingrygg till. Allt detta till ett överkomligt pris! På måndag kommer ComHem och instalerar internet . Nu börjar det kännas som att vi kommer att bli klara snart!Hoppas att Filip är lite friskare i morgon för vi skulle behöva jaga lite gardiner och hyllor + lite smågrejjs ....... Skönt att ha en hel helg framför sig!
Ha en trevlig helg!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, stackars mig!
Bia for iväg i ett huj för att fira dig och jag hann inte träffa henne mer än 15 min idag!

Anonym sa...

Gokväll! Måste säga att semlor är aldrig fel. Heja Bia! Jättefina presenter osså.

Hör av dig imorgon så jag får se hur möblemanget blir i lokalen.

Snygg skylt förresten!

Lena

Anonym sa...

Gu´va´semlorna var goda!!!
Nu vinner vi imorgon igen, håll tummarna!

Anonym sa...

Vilken affär!!!
Dit MÅSTE vi gå när vi är i stan nästa gång.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

ååå vilken mysig BIA !!
Henne skulle jag vilja låna..hihihi.
Burkarna var ju bara såå fin.Rosorna underbara.semlorna gooooda.
kram Pernilla

Skatan sa...

Hej och tack för raderna hos mig : )

Semlor, de har jag ännu inte hunnit smaka! Ser riktigt gott ut!

ÖNskar en skön kväll,

Skatan

Sallys hus sa...

Men Stina!!
va du grejjar å pysslar...men du hallå ...backa bandet....har inte du redan fyllt år???
VA HAR DU FÖR VÄNNER EG???
Komma med presenter bara så där.....fy va orättvist!!!

Nu blev jag ju jätte nyfiken på vad du beställt av Sabina...får du allt ta och visa sedan...
Kram Katarina

NICOLINAS BONING sa...

Vad kul att du fått tag på en lokal så att du slipper allt kånkande fram och tillbaks:-)
Kramar/Birgitta

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Smaskens..jag norpa lite på dina semlor...ok va!!!

Vilken härlig vän...o vilka fina paket du fick...så söta burkar!!!Hopas det var en bra helg, ha en skön vecka o hoppas din Filiph blir frisk snart!!!!

kramizzzzzzzzz Millizzzzzzzzzz

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vadan detta firande !?!
Kul att det går framåt med lokalen och att ni är piggare !!
Ja borde gå och sova jag . Sover så rackarns dåligt , börjar väl bli gammal ;-)
Kramis