söndag 24 februari 2008

Glömt kameran.........

Hela helgen har vi pysslat med lokalen .Vi har varit på IKEA och köpt hyllor ,papperskorgar ,...och en massa annat (ja självklart ljus och servetter också) .Vi har borrat ,fixat ,inrett .........och var va min kamera=? Jo hemma förstås! Ja ja jag ska ta lite bilder i veckan så att ni får se.
Tänkte då istället att jag skulle visa lite vackra Serbien bilder.......nu har jag upptäckt att jag sällan tar några vackra bilder när vi är där! Nä jag fotar tydligen bara när det är projekt på gång........

Som här när vi bygger ny avloppsbrunn ....man skulle kunna tro att det är på stenåldern ,men dom bygger faktiskt så här där!

Vi (läs Boban ) tyckte att tomten va lite för liten så grävskopor beställdes .....det ni ser till höger är det som grävts upp för att bli en bassäng .......



En vacker blomma har jag fotat iallafall (ni ser inte stöket i bakgrunden , eller hur=?)
Jaha så var det söndag kväll och slut med helgen! I morgon börjar sportlovet så det är full fart på jobbet med skridskoåkning, simning m.m
HA EN TREVLIG VECKA!!!

7 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

;) Nej inte alls, läste vartenda ord i inlägget, men det kopplade inte liksom, fatade för det var ert hus här hemma, tänkte ååå så gött med pol, när du skrev att du längta till Sdebien,,trodda jag att det avr för du lägtade till sommar o värme,,,,så stod det ju om höstlovet,,,men jag fatade inte att det vr där nere de varit....

Men jag är llite trög ibland!!!!
Nu när jag vet så kopplar det såå mö bättre!!!

Men så härligt då..ett hus i serbien....Grannarna här inne har med hus i serbien..,om jag nu fattat rätt...eller om det var i den serbiska delen i kroatien..finns det nåt sånt?? de bilar varje år, ligger på nåt berg...sen åker de till kroatien o badar halva tiden...

jaja...nu vet jag!!!Kram

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Stina,
Jag tycker det där var härliga bilder att få se ☺

Vad häftigt att bygga hus i Serbien!

Önskar dig en jättefin vecka!

Kram /Jes

Bia sa...

Härligt med sommarbilder. Du får gärna fortsätta med det!
Idag har jag fortsatt med blommor och lite rensa i röran. Sov till nio!!!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Vilka mysiga bilder.Härligt med ett hus i serbien.Vill åka till kroatsien till sommaren...men det blir väl bara en dröm.
Kram Pernilla

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för rara om om Sessan!
Ha en härlig dag!!
♥Kram Ia & Millan♥


men vad jag ser nu att jag stavat fel i förra komentaren däruppe...du måste ju tro jag är helt pucko!!
Förtydligande;
Fattade,pool,Serbien,trodde,var,!!

Ja berätta gjärna mer...så kul!!

Stina sa...

Vilket mysigt jobb. Ser gammaldags ut. Vacker blomma. Kram

Anonym sa...

Hoppas att du också får ett bra "sportlov" med jobb. Det regnar ju bara ändå. Kram