söndag 3 februari 2008

En massa kort och vit lokal!!

Söndag........helgen är nästan slut och som vanligt har den gått alldeles för fort!!!!



En snöig dag har vi haft här i Stockholm i dag! Men nu på kvällen så har snön förvandlats till vatten! Det va den vintern de!



I dag har vi släpat lite möbler till våran nu färdigmålade VITA lokal! Nu börjar det likna något och det är dax för inredning! Det blir lite hopplock nu i början för man kan ju inte köpa allt nytt precis! Fast den vita soffan är ny och ska stå i "kontorsrummet".

En hel del pysslande har jag hunnit med i helgen ....här är några kort och lite bokmärken!


HA EN TREVLIG VECKA!!!
















13 kommentarer:

Anonym sa...

Jäklar va´snyggt i lokalen!
Titta snällt imorgon!!!

Solsjö - Under en vind sa...

Så kul att ni flyttar in!!!

Fina kort som vanligt hos dig! Kram!

Anonym sa...

Vilken panglokal. Vad fint det blev. Men såklart du är ju duktig som 17 =) Kram och lycka till.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej igen ...Tack för de fina varma orden, mina barn blev med glada!!

Oj silka fina kort du gör!!!!
ja det blidde inte billigt på panduro...men nu ska jag väl ha ett tag framöver.
Men eftersom barnen med gillar att pyssla ...så vet man aldrig:)

Kommer att återkomma!!
Fin blogg profil sida...samma smak du o ja:)

Kram Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

P.s lokalen var ju kanon, kul att inreda!!!fräsch o fin!!

Anonym sa...

Jättefina kort du gjort, kul att du hunnit pyssla lite också.
Lycka till med lokelen!

Jes/Vita villa vila sa...

Å vännen du är så pysslig. Så söta kort du gör!!!

Önskar dig en fin vecka,
Jes

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Så fin lokalen är...wow...där har du lyckats bra.
Fina kort oxå1
Kramizz Pernilla

Sallys hus sa...

Uj uj uj...va fint det blir!!
Hopplock är väl aldeles toppen...det brukar bli charmigast så!!!
Fina kort som vanligt.
Kram Katarina

Tidsmästarinnan sa...

Hej Stina,
du vann tröstpriset i min lilla tävling! Kika in hos mig så får du min mailadress, om du skickar din adress så kommer det snart ett litet paket med posten.
Grattis!
Kram
S.

Stina sa...

Så fint det blir. Det ser man ända hit.:-) Kramis

Anonym sa...

Lokalen ser ju jättebra ut.
Vitt och fint!!

Mitt vita staket sa...

Hej första gången jag är här o kikar...jättemysig blogg..Kram Sussie