fredag 1 februari 2008

Massage och nya stämplar!

I kväll har jag varit på massage (fick ju det i födelsedagspresent) Det va otroligt skönt och efteråt kände jag mig helt groggy!!! Nästan vinglade på väg hem. Mina axelmuskler va tydligen lite korta och så andades jag för kort!!!
Det va ett skönt slut på en lååååång vecka! Så himla skönt att det är helg så att man slipper vakna med tuppen! Såg en liten demostration i stan förra veckan ,det va ett gäng ungdomar som gick omkring och skrek " Vägra gå upp tidigt som en tupp" Jag va bra sugen på att göra dom sällskap !

Nya stämplar från hÄnglar har landat i min brevlåda .....jättefina som vanligt ., så nu är jag i skapartagen !
Trevlig Helg!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste vara strängare mot mig och KOMMENDERA mig hem!
Tur jag har Harry hela helgen!

Anonym sa...

Jag sover till 9.00 varje dag utan att demonstrera. Det är värt hur mycket som helst. Kram.

Jes/Vita villa vila sa...

Så mysigt med massage! Vilket fint kort du pysslat också :)

Önskar dig en fin helg,
Kram /Jes

Stina sa...

Tack sötnos!

Vilket gulligt kort.:-) Kram

Anonym sa...

Vilket fint kort!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Härligt med massage.Det skulle jag verkligen behöva...fniss.Kanske älsklingen kan ta mig ett tag...hahaha.
Kram Pernilla
Ps,Fina kort som vanligt!