lördag 1 december 2007

Julstök.......



Nu så har jag kämpat hela dagen för att försöka få det lite juligt! Kan väl inte påstå att jag är klar precis, men nästan.....man kommer ju på nya saker hela tiden.I dag lurade kamraten Maria med mig till Plantagen och COOP (jag hade ju bestämt mig för att vara hemma hela dagen och städa ,men vem säger nej till lite shopping? Inte jag iallafall! På Plantagen hittade jag den här fina trådkorgen till halva priset (40kr!) Tycker att det blev fint med hyacinter i. Köpte en del julblommor och en massa annat som jag inte orkar fota nu (ljusslinga å sånt)'
Tog med mig en stor bunt med julkort till jobbet i fredags och dom tog slut på en liten kvart!!! Jättekul!Försöker pyssla i hop lite fler att sälja men det går lite långsamt för man har ju hem å barn också som det ska pysslas med,. Ha en trevlig 1a advent!







6 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Godkväll.....skulle precis stänga av datorn då du skickade en hälsning! Jasså.....det pyntas febrilt, hi hi, det är nog många som far runt i hemmen till 1 advent.
Klart att du måste visa din variant när du redan har såna där ljushållare, tjoa på mig då!!
Ha´en skön söndag och advent!
Kram Kicki

Anonym sa...

Fint du har redan. Vi har lyckats binda fast en ljusslinga på balkongen. Alltid retar det någon. Ha en bra advent. Kram.

Anonym sa...

Tack för fin adventspresent.
Va´fint det blev i ditt fönster. Kul med jul.

Stina sa...

Hoppas att du har det bra min lilla pysselStina. Kram

Anonym sa...

Vilken god smak du har!
Likadan julstjärna som jag!!

Maria sa...

Visst är det härligt att nedräkningen till julen har börjat. Hoppas du haft en bra helg!
PS. Har ny adress till min sida och du är mer än välkommen att titta in, kram.