lördag 22 december 2007

I dag har jag och Bia firat lite jul tillsamans. Kolla vad hon hade med till mig! Hårt hjärt bröd har hon bakat och saffransskorpor!
Vi tjuvstartade lite på julmaten....sill&prinskorv! (lånade bilden av Bia för jag var för hungrig för att komma på att fota! Tänk om jag hade haft röda matteus talrikar att duka med, vad fint det skulle bli (undrar om tomten läser min blogg?)




I dag har Filip och jag hämtat upp julkartongerna från källaren. Jag sa i bestämd ton till Filip att i år ska vi bara ta fram vita och silvriga möjligtvis röda kulor till granen.......blev lite full i skratt när jag öppnade kullådan......vi lyckades hitta typ 12 saker som va vita/silvriga. Förra året va våran jul rosa/lila ,året innan guld och tydligen blått något år!
Nu tror jag inte att det blir något mer inlägg innan jul så vi syns om ett par dagar med bilder på julklappar! Ha en riktigt trevlig och mysig jul med en massa paket och god mat!! GOD JUL!!!













10 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig en riktigt ljuvlig jul!!! Kram kram

Anonym sa...

Ha en riktigt God Jul med alla färger i granen. Julkram!!

MiaMaria sa...

Önskar dig en underbar JUL!
Miamaria

Anonym sa...

God Jul Stina ha det så gott och sörj inte lottoförlusten vi vinner snart igen!
JULKRAM
Bia

n o r d i n g å r d e n sa...

Det såpg jättegottt och mysigt ut, GOD JUL!!! Mari.

Lilla Blanka sa...

Hihi ja här blev det mycket julpynt som fick stanna kvar i sina kartonger, ville inte ha de blåa kulorna tex för i år skulle det äntligen få bli en VIT jul (som jag önskat mig i flera år):)
Vill passa på och önska God Jul till dig också!!!
Kram
Mia

Lantliga drömmar sa...

En riktigt God Jul önskar jag dig och din familj!
Kram!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

kramelikram å en riktigt mysig jul önskar jag dig å det dina.
Pernilla

Lotta sa...

Önskar dig en riktigt härlig jul med god mat och härligt sällskap!

Kram
Lotta

Nygammalt sa...

Ja det är intressant att se hur smaken förändras.

Hoppas du har haft en härlig dag och att du får har fler sköna dagar framöver.
God Jul!
Kramar.