söndag 9 december 2007

Fullt upp som vanligt!

Jaha å nu är helgen nästan slut IGEN!!! Har haft fullt upp med pyssel,adventsfika och en trevlig födelsedagsbjudning! Känner att bloggtiden är minimal så det blir inte så tätt med inlägg......men håll ut det kommer mer!
Till er som föreslog att jag skulle kika in i Room service lägenheten....Ja skulle gärna gjort det men tyvärr va det 2 vån upp och jag är inte riktigt så vig!
Den här har jag fnissat åt i dag......http://www.youtube.com/watch?v=j5g2fg86gUw
Ha en trevlig vecka!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Har det varit helg? Alla dagar är helg för mig. Kram

Lilla Blanka sa...

Ja helgen går lite för fort...men jag har också hunnit med en massa, så jag är också ganska nöjd. Börjar känna att det närmar sig jul, mysigt...!
Kram
Mia

Stina sa...

Ta hand om dig vännen.:-) Kram

Taggtråd & Gamla spetsar! sa...

Nu har jag skrattat "med dig"....dom är helt galna Hipp Hipp gänget!!
Du ser ut att ha fått fin julstämning överallt!!

Kram Helen

ps. måste bara fråga.....har du bott i skåne??? Tycker att du är såååååå lik en tjej här nere. ds

Sallys hus sa...

Ha ha...har du aldrig hört talas om stegar...eller klätterutrustning!
Fira ner dig i en lina från taket!!

Du kunde ju också ha klivit över och sagt tja ba!
Ni har gått fel!
Jag bor två portar bort!

Blogga har inte jag heller tid med just nu så jag vet inte riktigt varför jag sitter här och pladdrar..
Kan inte låta bli!
Ta det lugnt och ha det bra!
Kram Katarina

Anonym sa...

Jösses va´många som varit inne på din sida sen sist jag var här.
Vi kämpar på du och jag utan miljonvinsterna.

Anonym sa...

Vad du är duktig syster. Vi ses på julafton....
Bror