tisdag 25 december 2007

Juldag !

Så va julafton över för den här gången! Jag tycker om julen ,men det är nog så att förberedelserna är roligast för fy vad julafton går snabbt! Fina klappar har jag fått! En massa badbomber fint förpackade.

Min käre storebror han vet att lillasyster tycker om vackra förpackningar som dom här fina glöggflaskorna!

Fick en otroligt fin present av Bia !Titta vad fin hon har gjort (2st) .



Förpackade i denna vackra låda. Nu ska jag sjunka ner i Harry Potters sista bok som jag fick av min mamma! Visar fler julklappar i morgon!
Ha en skön juldag !

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du att de där glöggflaskorna var HELT slut långt före jul. Lyckost som fick dem i julklapp. Fortsätt nu och slappa i jul. Kram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

ååå vilken lyckos du är...maken hade försökt att köpa de till mig....men slut!!!hum.....
Fortsatt trevlig jul.
Kram Pernilla

MiaMaria sa...

Härliga julklappar....visst är det snabbt över man önskar man kunde dra på det lite till....

Miamaria

n o r d i n g å r d e n sa...

Hel mysiga julklappar!! Fortsatt skön jul!! Mari.

Unknown sa...

Titta va fin du blev i tomte luva!! =) God fortsättning..och ha det så gott! kramar Malin

Anonym sa...

God fortsättning . . . .
Vilka fina julklappar jag fick av dig!
Vila nu ordentligt, läs och sov!

Sallys hus sa...

Ha!!!
Det är till att ha fått massor av fint ser jag!
Själv fick jag bla. en skiva av min man som jag redan har....vilken koll han har va??

Önskar dig och familjen en riktigt god fortsättning!
Kram Katarina

Maria sa...

Håller med dig, det är förberedelserna som är roligast, själva julafton går som tåget förbi en. Nu skall det faktiskt bli skönt med ett nytt år och lite ljusare väder! Har lite olika projekt pågång och det skall bli kul att få sätta igång!

Lilla Blanka sa...

Åh vad fina grejer du har fått!
Ja julen tar slut lite så där abrubt i och med julafton tycker jag med. Man håller på och förbereder och förbereder och så vips är det över...fast det är ju några sköna lediga dagar till och sedan är det ett nytt fräscht år och så har man våren att se fram emot :)
Kram
Mia

faster atta sa...

Vilka härliga klappar du fått!!! Badbomberna är jag allt lite avis på....

Stina sa...

Mysgumma där.:-) Kram