onsdag 26 december 2007

Änglar och snuva!

Jaha ....ledig är man och självklart ska man ju dra på sig en präktförkylning,jaja jag slipper ju karensdag! Tog mig iallafall upp till centrum ett litet tag för att trängas på rean, Inte blev det mycket köpt precis,,,...lite julgrejjs på Lagerhaus & Åhlens, vita handukar på Hemtex.Kläder orkade jag inte kolla på ,det är ju ingen hit att springa i affärer med en 7åring som bara vill kolla på pokemonkort och spel!
Mina vänner vet vad jag gillar ....ÄNGLAR!!! Så det va flera stycken som fick flytta hem till mig! Nu är jag TRÖTT på julen och funderar starkt på om man inte kan plocka bort tomtar snart! Nä jag får nog vänta liiite till Eller hur?
Är jag lika snorig i morgon så stannar jag nog inne och rensar lite i garderobsröran så att rea plagg kan få plats!


12 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Usch jag har oxå blivit förkyld idag...bara nyser och nyser.
Ja jag är oxå sugen att städa bort alt som har med julen att göra..men har bestämt mig att hålla ut till nyårsdagen!
må så gott o krya på dig A-C

Anonym sa...

Ut med det gamla och in med det nya, men håll kvar det viiita!

Handplockat sa...

grattis till fynden
krya på dej
jag känner mig lika hängig

Maria sa...

Änglar kan man aldrig få för många utav!Hoppas förkylningen ger med sig, kram.

Anonym sa...

Så har jag det hela tiden: ingen karensdag. Men tror du jag blir sjuk för det? Gulliga ängelfynd. Kram

Lilla Blanka sa...

Gillar också änglar :)
Dina är jättesöta!
Ja, det börjar klia i mina fingrar oxå för att få röja bort "julen" men det är inte som det brukar. I år har jag inga röda tomtar eller färgglada saker så jag har bara det vita o det blir jag inte trött på lika snabbt märker jag så det får hänga med till nyårsdagen :)
Kram vännen o krya på dig
Mia

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!
Jo visst kan mamma ha ett dockskåp.Jag tror jag tycker det är roligare än Elin.Jag hade aldrig något eget så det är väl det jag sörjer...*LER*Hittade ett så fint dockhus på Harald Nyborg..men det var i byggsats...funderar på att köpa ett till mig...hihi.
Änglar söker sig till änglar ;-)
Kram å god fortsättning!

Nygammalt sa...

Vad tråkigt att du har blivit dålig, håller själv på att bli bättre nu...äntligen!

När jag kommer hem ska jag ta bort juldukarna, skönt att rensa bort.

Ha en jättebra dag & krya på dig!
Kram.

Stina sa...

Krya på dig, gummeligumman.:-)

Mitt hem är min borg sa...

Jag tycker förkylningen har suttit i flera månader både på barnen och oss.. Väldigt envisa bakterier..
Visst e man nästan redan less på tomtar å grejer.. Efter nyår åker det bort..
Kram på dig!!

Linneagården sa...

Tack för besöket hos mig.
Tråkigt att vara förkyld, men det skulle vara roligt att få gå (ensam) på mellandagsrean...men man har ju 12mil enkel resa in till staden, så jag hoppar över den shoppingen!!
Änglar passar jämt & överallt.
Ha det bra /madelene

Amoroso sa...

Känner igen mig. Tycker också att den mesta av julstämningen finner sig innan. Efter annandagen är jag faktiskt också redo att plocka ner julen. Men man får hålla sig lite, såklart -:)