fredag 28 december 2007

Ny skrivare!

Kolla vad jag har fått i dag!!! En ny skrivare! Jättelycklig,,...har inte haft någon på hur länge som helst! Har skrivit ut massor med kort som ska skickas som julhälsning till barnens släkt i Serbien (dom har inte jul förrens 7januari så det hinner komma fram i tid) Så nu måste jag sätta mig och göra lite julkort ...nu när det känns som att julen är slut! I morgon hoppas jag att min snuva är som bortblåst så att jag orkar med en "julreashoppingtur" på stan! ....Nu ska jag leka med min nya skrivare......Ha det så bra!

8 kommentarer:

Lilo sa...

Vad kul att du fick en skrivare! Änglar är söta tycker jag med... men jag vet inte om jag direkt har många? Någon i granen bara i år och en som sitter vid en lampa. ;)

Dorthe ♥ sa...

Tack snälla du för din kommentar...blev jätteglad! Önskar dig ett Gott Nytt År!

Kram
Dorthe

Anonym sa...

Lek med mig imorgon!!!!
Fika på "skrapan"?
Vi kanske träffar Bella!

Anonym sa...

Våga inte fika på min skrapa utan mig!

Skatan sa...

Hej och tack! Ja, det var en rolig överraskning : ) Mitt projekt...ja du, det är inte så märkvärdigt. En hylla för väggen. En planka med två konsoller. Rätt å slätt ;-)

Sov gott och lycka till med din nya skrivare!!

/Skatan

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Vad roligt med en ny skrivare, vi måste också köpa en ny då vår gamla är trasig sedan länge. God fortsättning till dig också. Kram

Cattis sa...

Hej där!
Vilken toppenjulklapp!

Ha det bra med din nya leksak :o)

Ann-Catrin sa...

Härligt med ny skrivare.. då blir det många julkort där!!!
Gott nytt år vill jag önska dig A-C