torsdag 20 december 2007

Kolla vad som låg i brevlådan...........

Ett fint paket!!! Slet förstås upp det ivrigt (fast jag hann fota innan! Hade ju turen att vinna en bok av Nina som har bloggen http://styggalillaloppan.blogspot.com/ tack snälla!
Har bläddrat i den och är så sugen på att börja sy ,men det får nog vänta till efter jul!


Gjorde en massa fynd på Hemtex i söndags ! Halva priset på julsakerna så att den här fina kannan fick komma hem till mig .Ska nog ta en sväng dit i morgon för att köpa ett par kransar att hänga på vitrinskåpet (självklart har jag blivit inspirerad av andra bloggare)




I dag fick mina arbetskompisar lite klappar av mig! Har sytt ljuspåsar i parti och minut!
Sista arbetsdan i morgon! Så skönt att få lite lov! Ha det bra i julstöket!




8 kommentarer:

Nina sa...

så kul att du fick den idag !!! Vad härligt... ha nu en mysig kväll ...oj klockán är visst över 10....kram

Anonym sa...

Jag har oxå tittat på den där kannan. Den är så fin. Tar nog en sväng till Hemtex i morgon. Det är 2 minuters gångväg dit. Kram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

men så söta ljuspåsar.Är det korsstygn på dem?
Vilken vinst...den skulle jag vilja ha...*LER*

Kramelikram Pernilla

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Lyllos dej som fått så fin bok och lyllos dina jobbarkompisar som får så fina presenter !!!
Förstår om du inte gärna går ner i källaren på kvällarna , det gör inte jag heller fast jag bor i villa :-)
Kannan var ju jättefin och otroligt att dom rear redan innan jul !! Fantastiskt !
Ja håller med , visst blir man inspirerad av andra bloggare hela tiden . Det finns så mycket man vill göra , men så lite tid !
Hoppas att du tar det lugnt i julstöket , jul blir det ju ändå !
Ha det gott Stina om vi inte hörs mer innan jul så En riktigt god och fridfull jul önskar jag dej !
Kramar /Lotta

Designe sa...

Hej Stina och tack för din kommentar hos mig! Va härligt med paket!..kul att du vann! Söt kanna! Ha en fin helg! :)

faster atta sa...

Grattis Stina! Den boken kommer du ha mycket glädje av....

kram

Spånga lyan sa...

Ja, visst är det skönt med ledighet nu......jag är ledig i 16 dagar nu...jippi
God jul till dig
//Kerstin

Nina sa...

bara jag som klampar in och önskar julefrid !!!kram