torsdag 6 december 2007

Träningsvärk och Roomservice!


I går hade vi föräldrarmatch ! Självklart så vann vi föräldrar,Lena och jag var dom ända mammorna resten var pappor .......MAMMOR KAN! Men fy sjutton vad jobbigt det va att kuta runt på plan!( Känns lite i dag )

I flera dagar har det stått 3 st stora bilar från Roomservice här på gården! Dom håller på att fixar i en lägenhet två portar från oss och fy vad jag är nyfiken! Kanske att dom fixar i fel lägenhet....det kanske var till mig dom skulle..........

I dag har jag varit och köpt mig ett par nya gortexgympadojjor......en CanadaGoose jacka ...så nu blir jag fin när jag ska gå till jobbet i morgon.Det hör ju inte till vanligheten att JAG köper kläder så det känns lite lyxit! Ha en fortsatt trevlig vecka önskar jag alla som tittar in hos mig!

17 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

ååå vad kul ni verkar ha haft det....Helt rätt att du handlat lite till dig själv oxå..*ler*Det händer ju inte så ofta när man har barn...hihi.
Tack för gulliga kommentarer hos mig.
Kram pernilla

Min Skattkammare sa...

Vaa!! Finns det gortexgympadojjor?! Jag trodde bara att det fanns kängor. Det måste jag leta på.
Vad snäll du är som berömmer mina tavlor! En stor kram för det! Uppmuntran kan man aldrig få för mycket av!
Ha´det gott!
Kicki

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Tack för din kommentar !! Bra att du kostar på dej lite , man är ju lite dålig på det , det gamla får hänga med ett år till ..
Vad spännande med Roomservice ,kan du inte gå och kika lite , dom kanske får lite tid över så det hinner med dej oxå ;-)
Ha det gott !! Lotta

Unknown sa...

Tack snälla!...Det gick sååå himla bra i dag! Är sååå nöjd...=) Synd att du bor så långt borta hi-hi...Ha en himla trevlig helg!Kramar Malin

Ljuva ro sa...

Härligt med roomservice på gården! Roligt med lite nya kläder! Man måste få tänka lite på sig själv oxå!

Anonym sa...

Roomsevice, klart att du blir nyfiken. Å vilken lyxig jacka du köpt. Det är du värd! kram

Spånga lyan sa...

Va spännade med roomservice.....har du varit dit och kikat?? *ler*
Ha en trevlig helg
// Kerstin

Ann-Catrin sa...

vilken mysig blogg du har!
Må så gott..kommer gärna igen1

faster atta sa...

Ååå, så spännande med room service... Har du kunnat tjuvtjika något?

kram

Amoroso sa...

Lite shopping förgyller hjärtat :) Spännande med roomservice också ! Då får du ju en chans att spana in kändisar också, aldrig fel :-) Hoppas du får en härlig fredag!

Nygammalt sa...

Vad du ska vara varm och gosig när du går till jobbet. Kan behövas i det här vädret. Huva!

Spännande att ha Roomservice runt knutarna, kanske kan du haffa dem ;)

Ang. bloggen så får man ju se det som att det är skönt att vi alla är i samma sits. Hoppas bara att det ordnar till sig snart.

Kram.

MiaMaria sa...

Hejsan!

Vad spännande med Roomservice i närheten....
Och att spela mot barnen är ju kul även om man får lite ont här och där.

Och vilket lyxköp du gjort gortex och canadagoose....det kan behövas i detta vädret.

Ha´det så gott!
Miamaria

Solsjö - Under en vind sa...

Du verkar ha det fullt upp med roligheter! Hoppas att du har en toppenhelg! Själv återhämtar jag mig idag från gårdagens maginfluensa.....smittad av sonen förstås.....
Må gott, kram!

NICOLINAS BONING sa...

Vilken tur att du kunde unna dig något varmt och skönt att ha på kroppen;-)
Vad spännande med Roomservice i grannskapet...fönsterkikande kanske inte vore så dumt en kväll...
Kramar/Birgitta

Skatan sa...

Föräldrarmatch låter hur roligt som helst! Jag skulle antagligen bli galen, någon skulle fräsa "lägg av, lugna ned dig då, det är ju bara en lek" till mig... ;-)

Trevlig andra advent!

Anonym sa...

Vad kul att få läsa lite vad du haft för dig....hoppas få se lite kort snart också ;0)
*Kramar*
www.asamia.blogg.se

Anonym sa...

Vilken stämningsfull bild!