onsdag 7 november 2007

Ont i knät!


I dag fick jag vackert stanna hemma och vila knät! Vi skulle gå på en lååååång utflykt med barnen i dag så jag insåg snabbt i morse att det va lika bra att stanna hemma ....och det va bra för nu har jag nästan inte alls något ont!
Har försökt att pyssla ihop en liten smällkaramell i kväll ....den blev sådär.....får nog öva lite tror jag! vad kul det är att få komentarer (då vet man ju att någon vill läsa mitt dravel) Ni som tassar omkring här inne lämna gärna en komentar så blir jag glad!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men snälla lilla unga vän ta det lugnt, har jag ju sagt. Kramar

Stina sa...

Men du PysselStina. Var rädd om dig. Benen ska hålla, vet du.;-) Kramis

Anonym sa...

Var rädd om knät, smörj in det med jordnötsolja varje kväll så blir du snart bättre. Kram.

Jennys Vita Villervalla sa...

Jättemysig smällkaramell!!
Kram
Jenny

Anonym sa...

Klampa runt hos Stina, klamp, klamp

Amoroso sa...

Vila du knäet :-) Desto mer tid för pyssel! Passar ju fint när det snart är advent !