måndag 12 november 2007

Måndag...



Oj redan Måndag!!! Helgen har gått fort som bara den.....grattat pappa på farsdag....bandy......handlat.....städat (lite).....pysslat...snytit mig.....å så va helgen slut !
I dag är det riktigt skitväder ute ,torkskåpet på jobbet ha fått jobba hårt i dag.Börjar faktiskt längta till lite kallare snö som inte är så blöt.
Fick syn på en liten tomte som hade gömt sig i skåpet ,han måste ha suttit där inne hela sommaren! Nu fick han flytta lite längre fram så att han ser ut lite bättre ! 3 veckor kvar till första advent!
Pysslade ihop en liten vin (eller glögg) etikett i helgen.,lite roligt om man ska ge bort en flaska till jul.Nu ska jag snyta mig och pyssla vidare!
p.s tänk att det ska va så j-la svårt att pricka in 7siffror!!!!! (...lotto...) Är ju övertygad varje helg att Bia och jag ska bli miljonärer ,men det är tydligen inte meningen!

7 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Men hej, vad trevligt att du kikade in hos mig :) Härlig blogg du har, med många fina kort och annat pyssel!!!

Anonym sa...

Kul att din tomte fick flytta fram. Det är ju snart jul. Bra idé med glöggetikett. Kram och krya på dig.

Spånga lyan sa...

Ja, nu är det snart dax att plocka fram alla julsaker....gullig liten tomte du hittade i skåpet.
Hälsningar Kerstin

Min Skattkammare sa...

Tiitut därborta!
Här är det fler som drabbats av julstämning! Hi hi
Mysigt!
Kram Kicki

Sallys hus sa...

ååå...vilken fin!

Va du pysslar människa!!!
Hinner du med nåt mer???
Nu är jag avundsjuk bara så du vet!!

Så ni blev inte miljonärer nu heller??
Attans...Lycka till på lördag då!

Kram Katarina

Anonym sa...

Är du snorig min vän?
Eller ledsen över att det inte blev någor vinst?
Långsorg.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Här var det skoj och mycket att titta på ! Va kreativ du verkar vara , kul ! Själv hinner jag knappt ingenting , får lite panik över allt jag ska hinna till jul .
Ha det gott / Lotta