söndag 4 november 2007

Helgen är slut..........


Söndag kväll och jag är trött efter en intensiv helg!!!....Filip har tagit igen 2 veckor utan mammanoch mamman har klart skavsår i öronen!
Vi har pratat,kramats och varit på bio.Har försökt att ta reda på allt som dom hade med sig tex rensat en jättesäck med papprika,tvättat ,kärnat ur ,hackat och fryst in så nu är mina händer illröda och svider som eld (papprikan är ganska så stark) har en hel papppåse kvar som jag måste ta reda på i kväll. 25 kg mjöl har östs upp i burkar (säcken hade gått sönder i bilen...).Löksäck och potatisäckar har släpats ut på balkongen.......så ni kanske förstår att helgen inte har varit så vilsam!

5 kommentarer:

Skatan sa...

Hej och tack för besöket!

Det är klart att du får plats :)

Trevlig måndag och på återseende!

Anonym sa...

Du är duktig du Stina!

Anonym sa...

Hjälp, vad du jobbar och står i jämt. Du kan bli utbränd. Vila dig en vecka. Kram

Anonym sa...

Synd att vi inte kunde ses på mässan, men det kanske vi kan ta igen till våren ;0)
Jag shoppade också samma band som förra gången...tur jag hann få några med innan de var slut.

Sallys hus sa...

Himmel va du grejjar1

Men har de verkligen släpat med sig allt det där hem???
Är det något hemligt super dunder mjöl som man bakar extra gott av???
Så fall vill jag ha en säck nästa gång! hi hi....

Jag har länkat till dig, hoppas det är ok....skrick o gorma på mig i annat fall..
Kram Katarina