onsdag 14 november 2007


Jag har slutat att kämpa emot jag ÄR sjuk !!! Har nu stannat hemma i 2dagar för att friskna till.Tog en vilopaus från data och pyssel igår och började röjja lite i Filips rum (så mycket som jag nu orkade ,det är alltså inte färdigt på långa vägar...)

Kolla vad jag hittade ! En bortglömd VIT kanin,ja han va ju inte snövit precis mer åt det gråbrun daskiga hållet.I morse fick han hoppa in i tvättmaskinen ,torka på elementet och sen fick han en ny rosett (lite julig) .Nu är han inte bortglömd längre utan sitter fint i min säng.


7 kommentarer:

Stina sa...

Krya på dig, goa du.:-)

Anonym sa...

Gu´va´gullig!
Hur kunde ni glömma bort den?

Anonym sa...

Oj vilken söt kanin. Vad tyckte han om att bada i din tvättmaskin? Bli frisk, bli frisk. Kram

Anonym sa...

Hörru du!!
Försök att var lite sjuk va.

Tidsmästarinnan sa...

Hej, jag fick ju såklart kika in här hos dig eftersom jag är nyfiken i en strut! Vad mysigt du har, hit kommer jag gärna tillbaka! Krya på dig ordentligt så kan du åka och kika i butiker sen! :-)
Glada hälsningar
S

faster atta sa...

Vilken liten going!! Krya på dej!

kram

NICOLINAS BONING sa...

Hoppas du frisknar på dig snabbt...men du har ju en riktig julälskling att mysa med i sängen så du kan väl ta det lite lugnt nu när du ändå inte är riktigt kry.
Kram/Birgitta