fredag 16 november 2007

http://www.youtube.com/watch?v=Ubn-zkURLe8

Den här tycker jag är lite gullig!
I dag har jag då uppträtt med sexåringarna på en språkkonferrans......min roll va iof inte mer än att sitta på en trumma och slå lite takt och sjunga....men lite läskigt är det allt ! det hela gick jättebra och barnen va så söta! Det bästa med att göra sånt med 6åringar är ju att om dem gör fel så är det bara gulligt.
Nu är vardagsrumsgolvet fullt med pysselgrejjer som ska med i morgon så några "hemmahos" bilder blir det inte ......Nu måste jag sova så att jag är piggelin i morgon! Trevlig Helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är redo!!

Anonym sa...

Va´inga hemmahosbilder!
Du borde visa upp ALLA kortfixerigrejjs.

Sallys hus sa...

Mmmm...de är för gulliga!
Mitt problem är bara att jag alltid grinar när barn uppträder..
Spelar ingen roll om det är mina eller någon annans...ha ha...du kan ju tänka dig hur det skulle se ut om det var jag som satt där och trummade......folk skulle ju tro att jag grät för att barnen gjorde fel.....


Jobbar du som förskolelärare alltså???

Lyckliga barn som har en så pysseltokig fröken!

Hoppas kursen gick bra och att du lärde folk allt du kan.
Kram katarina