lördag 17 november 2007

Nu är jag trööööt...........

Det har varit full rulle hela dagen! Lena och jag åkte iväg med 100kg pysselgrejjer kl9,30 i morse.Ställde fram och fixade till kl11 då alla deltagare kom

Sen va det full fart till ca 18,00...det stämplades ,klipptes,klistrades för glatta livet! det var knappt att dom fick i sig lunch och fika! Jag hoppas att dom som var med var nöjda med dagen....(det verkade som det iallafall...)
Det tog sin lilla tid att packa ihop och städa så vi va inte hemma förrens kl21,00!!! Nu återstår att packa upp allt men det får vänta tills i morgon.....nu ser det väldigt "omysigt " ut i vardagsrummet med alla lådor och kassar med pyssel som står och väntar på att hamna på sina rätta platser! Kul har det varit i dag iallafall.
Varje gång som vi har sånna här små kurser så pratar vi om att det skulle vara så kul att ha en egen lokal att hålla till i .....en dag kanske (när man nu ska ha råd med en lokalhyra på typ 5tusen i mån.....många kurser skulle man behöva ha för att få i hop till det"!)Men drömma går ju!
Nu ska jag krypa till kojs med en god bok (Nu vill jag sjunga dig milda sånger av Linda Olsson...LÄS DEN!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag sitter fortfarande och pysslar. Har färglagt de stämplade "gubbarna".
Och tack för en fantasktiskt trevlig kurs. Mycket gott att äta (det man hann) och myyyyycket material.

Anonym sa...

Din kurs verkar ha varit lyckad. Du skulle ägna dig åt pyssel på heltid, med kurser och tillverkning av kort m.m. Kram

Anonym sa...

Kul att det blev lyckat.
Men det blir det ju alltid när du fixar nått.

♥ Pia... sa...

Hej..åh var du på pysselträff..vad kul...det är då något som är otroligt kul..gillar att scrappa..men gillar även att sy numera...jaja pyssel i allmänhet..ha det så gôtt...PIA