söndag 18 november 2007

Hyacinter...........



Inte är det för tidigt med hyacinter ...eller hur? Fyra st har fått flytta hem till mig så nu sitter jag här och väntar på att dom ska slå ut så det doftar lite gått här hemma! Hittade en ganska så stor julbock på COOP idag för endast 20kr!!! Han får stå på balkongen ett tag och vänta.




Pysselgrejjerna plockas sakta upp och hamnar på rätt plats ,men det tar tid för jag rensar rätt friskt samtidigt! det är ju bara så att jag har sjukt mycket grejjer .........


.


Jag hoppas att ingen minns att jag i ett svagt ögonblick i höstas skrev att klädkammaren skulle bli höstens projekt!? Nu är det väl så att hösten har blivit vinter? Men det kanske är tur att jag inget gjort för nu har jag nya planer (men det får vänta tills efter jul för det är stora planer!)Jag saknar ju ett eget sovrum och har en klädkammare med fönster ..........

8 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad härligt med juldoft. Kan meddela att älgen inte smakade älg utan var god! Kram

Nygammalt sa...

18 st??? Hi hi, det var inte dåligt. Hade ni det på er pysselstund? Såg himla kul ut.
Själv köpte jag lite fler idag i blandade storlekar. Det har blivit farligt kul! =)
Kram.

Stina sa...

Ja, men det är ju så skönt när man får rensa. :-) Puss

Eva sa...

Tack för besöket i min blogg och ja det är jättekul att pyssla. Synd bara att tiden inte räcker till allt man vill göra.
Vilken billig julbock du fått tag på.

Lilo sa...

Åh... älskar hyacinter. Det var Molly som drog lott den här gången och hon förstod nog inte att det var ditt namn hon skulle dra. ;)

Unknown sa...

Har oxå sjukt mycket grejer!! Vet inte vart jag ska börja med att röja i mitt pysselrum!! Skulle aldrig våga lägga ut en bild på det i bloggen ha-ha...Kramar Malin

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Visst är det härligt med de där första hyacinterna , mmmm !
Vilken häftig pysselträff ni verkar ha haft , kul ! Tänker du visa vad ni gjorde , månne ?
Ha det gott /Lotta

Anonym sa...

Snyggt med ett "huvud" på din sida.
Och vad skådar jag vid bocken, julmust!!!