fredag 9 november 2007

Fredag....jaaaa!


Så skönt att det är fredag för jag är så trött....Knät mår bra nu men nu har jag fått en ny åkomma SNUVA!!!Det känns som att jag håller på att åka på en dunderförkylning!Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu,,,,....

Hade inte tid att blogga i går för nya Hänglar stämplar kom med posten igår.Dom är så söta (som vanligt) så nu skapas det här för fullt.Har faktiskt fått ihop en hel hög med kort och snart är det dax att sälja i väg dom!Men först ska dom tjänstgöra som inspiration till kursen på lördag.Ha en trevlig helg!

9 kommentarer:

Stina sa...

Vilka sötingar du gör. :-)

Anonym sa...

Kom ihåg looooootto!

Sallys hus sa...

Vilken massa finheter det har blivit till här då!!
Men lilla gumman man kan väl inte stuka knät..ha ha...så har jag aldrig hört någon uttrycka det förut....
Förlåt, jag ska inte skratta men det lät så tokigt...å andra sidan kanske man vist kan stuka knät...hmmm...ska nog fråga på kursen i morgon...eller nej föresten. då kanske jag blir underkänd...fniss...

Hoppas du känner dig bättre snart och htur att du inte gör korten med knäna!!!

Kram å trevlig söndag!

Unknown sa...

Oj vad du pysslar...så fint! =) Krya på dig! Kramar Malin

Lantliga drömmar sa...

Tack snälla!

Fina saker du gjort! :-)

Hoppas du får en bra vecka, och krya på dig!

Solsjö - Under en vind sa...

Som vanligt är jag sååå imponerad av det du gör!!! Skaparglädje! Krya på dig! Kram!

Lavendel & Romantik sa...

Krya på dig!!!Och tack för ditt besök hos mig Kram Kram/Majsan

Anonym sa...

Hör du pysselmaja, sluta nu med dina sjukdomar. Du som är så ung :) Kram

Anonym sa...

Det är mååååndag!