lördag 24 november 2007

Lördag i stan.......

I dag tog jag och Filip en tur in till stan för att trängas framför NK fönstrena!!I år va det nog tema önskelista eller något sånt ,för varje fönster var fullt med leksaker! Lite rörigt men ganska kul .Snurrade omkring på stan ett par timmar och fikade dyrt!!! Det blev ju rätt så många "barnaffärer"" men lite fick jag också se!! Drömhuset,Årstiderna....köpte lite småjulklappar så dom kan jag ju inte visa här! Ha en trevlig lördagkväll önskar jag alla som tittar in här .....nu ska jag sitta och vänta på lottodragningen!







TOMTEN SÅG VI OCKSÅ!!!













TÄNK ATT JA ALDRIG LÄR MIG HUR MAN SKA FÅ TILL BILDERNA SÅ ATT DET SER BRA UT!!!!!



13 kommentarer:

MiaMaria sa...

Ja, visst är det kul att gå på match och det är så spännande varje gång. Och jag är en sådan person som lever mig in i matchen,skriker och hoppar och har det kul. Ja, det är sant.

Vilka ljuvliga bilder. Min yngsta dotter såg dem... och tittade beundrande på dem.

Ha´en skön lördagskväll!
Miamaria

Stina sa...

Kramis goa...

Anonym sa...

Ja visst är det dyrt att fika men gott och nödvändigt.Kram

Anonym sa...

Hallå där!
Jag trängdes också framför NKs julfönster,
jag var också inne på Drömhus,
jag letade också efter ett bra och billigt fikaställe,
jag hade också en trött unge som jag släpade på.
Vad konstigt att vi inte träffade på varandra!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej Stina!
Kul att du hittade till mig.NK fönster är altid lika roligt att se, trots att det va längesen nu.Fin blog du har.Ska titta igenom den ordentligt senare..*LER*
Kram på dej//Pernilla

Anonym sa...

Kul med stadsvandringar. Det finns inga billiga fikaställen i city. Man får spara fikeriet till förortscafet.

Skatan sa...

Åh, det låter som en härligt rörig och fartig lördag! Du sov antagligen gott i går kväll : )

Hoppas du får en skööön söndag!

Lavendel & Romantik sa...

Såg ju mysigt ut......Jag är glad att du kikat in till mig Kram/Majsan

Solsjö - Under en vind sa...

Tycker att dina bilder ser BRA ut!!! Mysigt med en dag på stan!! Kram!

NICOLINAS BONING sa...

Låna ut honom?! Är du alldeles från vettet?!
...skratt...Du tror väl inte att det är klart än?
Näädå...det finns hur mycket som helst kvar...men det tar vi en annan dag;-)
Kramar/Birgitta

Anonym sa...

Hej!

Vilken fin blogg du har.Här kikar jag gärna in igen. Jag har köpt kronorna på Lusthuset i Trosa som har massor av små söta saker.

Kram!

Pernilla sa...

Kikar tillbaka.. och du är oxå ny för mig.. Härliga julfönster, lika roligt varje år med julskyltningen.. Ha det bra

Pernilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.