torsdag 3 juli 2008

SOL!!!

Äntligen en ordentligt varm och solig dag! Gick upp tidigt i morse (typ 9,30 med väckarklockans hjälp) vispade i hop en pannkaksmet ,gräddade dom , packade min praktiska suveräna dramaten tantvagn!!! Väckte det lilla barnet och gick ner till badet! Filip låg i vattnet i 3,5 timme med endast en liten 5 min ät paus! Tom jag badade så då förstår ni som vet att jag är en badkruka att det faktiskt var varmt i dag!

Träffade kompisen Elena och hon tyckte absolut att vi skulle ta en riktig solbild på oss tillsammans................................lite anonyma vill vi ju vara!

Fotat av Elena (klicka på henne i min länklista så får ni se en tjej som kan konsten att trycka och göra snygga väskor )

i morgon ska ju solen också skina så jag ställer klockan så att jag kommer upp "tidigt" i morgon också!

HOPPAS ATT SOLEN SKINER PÅ ALLA I MORGON OCKSÅ!!!!!

6 kommentarer:

Bia sa...

Vems är vems?
Fötterna alltså.
Nu är jag hemma och kollar alla bloggar, lägger ut imorgon på min egen.
Tog bara 75 bilder på Sigge!

Anonym sa...

Ja, du badade ju flera gånger vill jag minnas!
Och tack för all reklam!!
Jag måste också ställa klockan på 9.30-10! Fastän det är såååå svårt att gå upp då.
Jag tror att Elena har de målade tånaglarna eller..

Unknown sa...

Härlig bild =D SJälv skulle jag aldrig våga knäppa på mina fötter av rädsla att bli tagen för en hobbit. ;P

Stina sa...

Mysiga fötter.:-)
Ja, de har ju halva priset på Hemtex nu också. Kram

Anonym sa...

Toppenidé på badbild! Ska komma ihåg den nästa vecka när jag ligger på stränderna på Mallis.
Solen har lyst över oss cyklister oxå. Det var riktigt svettigt ibland.
Har hittat många nya cykelvägar i Stockholm.
Ha det gott i värmen!

Anonym sa...

Ja, mina fötter jämfördes ju med Golums, det är väl en slags hobbit!?