torsdag 17 juli 2008

En ganska så regnig dag ...

I dag har det kommit en hel del regn.....men inte mer än att Filip och jag kunde ge oss ut för lite shopping!!! Startade med ett besök på HEMTEX ...jag var ute efter en vit mjuk fin pläd som min kompis Lena hade köpt . Men ni blir väl inte förvånade när jag skriver att dom var slut`! ? Vi bestämde oss för att ta en tur till COOP istället, Filip för att köpa TVspel och jag för att köpa .............
Dom här fina STORA ljus lycktorna REA ! Endast 24,90st!
(vart inte så bra med röda (ros)ljus i!!!


Jag har pysslat lite kort . Ett med en Hänglar stämpel som vanligt!

Jag bestämde mig för att försöka göra ett kort utan stämplar för en gång skull ....och titta det gick ! Lite gammal tapet och spets!!!

I morgon ska jag förhoppningsvis få gulla lite med Bias barnbarn ...om nu farmodern kan slita sig så man får en chans!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka supersöta kort du har gjort. Det med rosen var ju fantastiskt!

Bia sa...

Jag ska försöka slita mig!!!

Anonym sa...

Det är bra. Slit honom ut farmors famn bara. Du och jag måste vara Hemköps bästa kunder.

Ullis/Leva på landet sa...

Jättefina kort du har gjort. Kul med lite shopping. Synd att du inte hittade filten.

Kram Ullis

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Fin fina kort.underbara lyktor.

nu önskar jag dig å dina kära en underbar helg...en regnfri sådan.
Kram nilla

Anonym sa...

Hoppsan det blev visst fel, jag menade såklart HEMTEX!! Hi hi hi!

Nygammalt sa...

Hej...blev något fel nu, vet inte om min förra kommentar kom med.

Korten dina är superfina.
Tyvärr har jag inte sett några hyllkantsspetsar men jag lovar hojta till om jag gör det.

Ja du, Grönan är inte riktigt min grej heller men vad gör man inte för släkten ;)

Kram.

Anonym sa...

Underbara kort du har gjort =D Och ljuslyktorna var supersöta!!

Ha en härlig helg!
Kram!

Anonym sa...

Jag trodde att lyktorna var så. Såg inte ett dug konstigt ut.

Jag har inte varit lika flitig som du när det gäller korttillverkning men jag har köpt några papper på Tiimari som fortfarande finns kvar i Finland.