tisdag 22 juli 2008

Nu är sommaren HÄR!!!

Äntligen kan man ligga och lapa sol ...förhoppningsvis många dagar!!!
Känns som om sommaren har kommit nu ..nu när semestern snart är slut! .
Dagen har tillbringats vid bassängbadet med trevligt sällskap och kaffe ...kameran bär jag med mig men inte sjutton kommer jag i håg att fota!! Så det blir en reprisbild ....fast det kanske inte gör något för jag tycker i alla fall att den är lika kul varje gång jag ser den!!!
Får se om det blir något mer bloggande den här veckan.....nu ska jag bara njuta av sol och bad ...Gör det ni också!

9 kommentarer:

Bia sa...

Jaaaa, den är kul!!!

Ullis/Leva på landet sa...

Den var kul. Nu måste vi passa på att njuta av det härliga vädret.

kram Ullis

~~*Pennyshouse*~~ sa...

ha ha ha...underbar bild!

Ja njut nu verkligen av solen.mina stora barn är i huvudstaden å fröjdar sig med sin pappa...gissa om jag är avis..vill oxå åka snart....ALva ringde å sa...mamma det finns affärer för dig här överallt...fniss..gulliga hon.

Kram Nilla

Anonym sa...

Ha ha... jag gör likadant med min kamera... tar med den men glömmer att fota. Så typiskt!

Nygammalt sa...

Ha ha, ja det var en skön bild. Men värmen och sommaren har inte kommit hit men jag hoppas den gör det pronto!

Njut av värmen nu!
Kram.

Hem och Lycka sa...

Haha, vilken härlig bild!

Här är det skönare väder nu så bäst att njuta! kram!

Anonym sa...

Men du har ju smygfotat mig! Fy!! Vad menar du med att semestern snart är slut? Det känner jag inte till. Sol och kram.

Anonym sa...

Ha ha, det är väl vinet men jag höll på att knäcka mig :-) vilken skojig bild!

Anonym sa...

Det är bra Stina, njut nu av sommaren.