onsdag 16 juli 2008

Sol och bad!!

Tre härliga SOLIGA dagar har vi nu haft på den här stranden .....det är svårt att fota så att vattnets färg verkligen syns men det är BLÅTT........lite kallt i vattnet men jag har faktiskt badat , duktiga jag!!!
I morgon ska ju vädret bli lite sämre så vi får hitta på något annat! Finns ju massa att göra hemma också!



Äntligen har jag lyckats få bilderna som Alexander tog med sin mobil när vi var i Norrtälje i söndags!






Märklig konst i Ån!!! Balettben och rostfri diskbänk!!!!!Märkligt men skojigt!


Nu vandrar vi vidare i sommar Stockholm....(jag försöker verkligen att se positivt att behöva gå hemma en hel sommar!!!)

5 kommentarer:

Bia sa...

Njut, njut av den lediga tillvaron!

Ullis/Leva på landet sa...

Tur ni har som haft badväder. Här har det blåst mycket. Läckert i ån.

Kram Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Inte är det den sjön heller, hihi. Du får fundera ett tag till. Självklart får du länka. Lägger till dig på min lista också.

Kram Ullis

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hopp!!!

vilka roliga bilder.

Grattis till doppet.

kram nilla

Anonym sa...

Sol! Var lycklig och glad vi hade mest regn i Finland.