torsdag 24 januari 2008

Snart helg igen!

Ja inläggen duggar inte tätt här inte. ............................................

Veckorna är ju fulla med diverse saker som jobb ,tvätt och annat trist!

men igår gjorde jag något roligt ,jag var på Stadsteatern och såg Pippi (med jobbet) Den var otroligt bra och Herr Nilsson var så söt och kul! Så den rekomenderar jag varmt.
Förutom alla vanliga måsten så försöker jag skapa lite ....och så packar jag ner pysselgrejjer som ska till lokalen! I helgen ska vi städa och ta dit möbler men jag saknar fortfarande BORD.
Ha en fortsatt trevlig vecka ! Nu ska jag ta hand om tvätten ,fy fan vad trist!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va´skönt, helg igen alltså!
Snart ska jag fira dig gullekompis!

Anonym sa...

Du jobbar och står i så jag blir alldeles matt. Måste lägga mig, tror jag. Hehe =)

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilket underbart kort du visar !!
Måste bara fråga om din lägenhet , har du en sån som man kan gå runt i ... om du vet vad jag menar !?!
I den jag hade kunde man från hallen gå in i köket , sen sovrummet vidare in till en liten "hall" med klädkammare , och ett till sovrum , sen ut i vardsagsrummet och ut till hallen igen :-)
Kul att få gå på teater med jobbet , bra jobb ! ha det så sköj med tvätten , stackare !
Kram/Lotta

~~*Pennyshouse*~~ sa...

ååå så skönt med helg...fast mina dagar är ju som helg..
men älsklingen är ju hemma å det känns skönt.Man får lite hjälp i hemmet...
Usch å fy för tvätt...har 2 stora ställningar som måste vikas å sorteras IDAG!!!
UGHA UGAH....
Kram Pernilla

Stina sa...

Haha:-) Men du vännen...När du tvättat klart känns det ju skönt, vet du.

Puss

Sallys hus sa...

Hallå och hej!!


Måste ju berätta för dig....(klinkar ivrigt på tangenterna)
att ikväll har jag hjälpt dottern att komma igång med Scrap booking......hon fick ett jätte fint album med tillbehör i julklapp....
Jag vet ju inte heller hur man gör men improviserade och lät nog som om jag visste prixis.....
Du...jösses va kul det var!!!!
Jag vill oxå!!
Jag berättade för henne att man kan göra kort också på samma vis....(hon gör alltid egna kort fast på barns vis du vet)
....hon tittade misstroget på mig ock sa...- Men mamma...alla mina kompisar slänger sina kort efter ett tag..... då vill man ju inte slösa ju!!!
Hon syftade på alla fina klistermärken i 3D som följde med hennes album.
Det var där jag kände att jag måste ta med henne inpå din sida...
Tom. jag förstår att varje kort inte behöver kosta en halv förmögenhet utan att man kan använda stämplar och andra konstiga saker.......

Det lät ju helmysigt att få gå på bästa teatern på arbetstid förresten...det är till å ha det bra!!!
Kram på dig lill aarbetsmyra.