tisdag 1 januari 2008

Nytt År!


Jaha så blev det ett nytt år ....nytt år med nya planer ,som tex RENSA I RÖRAN!!! I dag startade jag med badrummet!! Allt tömdes ut och självklart så blev det en stor slängpåse ! Skönt! Sen har det skurats och fejats ...tur att jag har en liten hjälpsam son som gillar att leka med vatten. Nu ska det bara torka sen är det dags för "badrumspiffning".
Tur att jag har ett par dagars ledighet kvar så att vi kan rensa på fler ställen! Vi får se vilket hörn av lägenheten det blir i morgon? Fortsättning följer...........

8 kommentarer:

Lilo sa...

Härligt att rensa! Bara man får orken så är det så skönt när man gjort ett ryck! Jag gillar också den "vita lantliga stilen" och känner att jag måste till butiken där du var i Gamla Stan, verkligen viktiga, nödvändiga saker minsann! =) Hoppas du får ett bra 2008!!!

Anonym sa...

Bra idé men när ska jag hinna. HIHI!

Unknown sa...

Jisses va hurtig du är!! Du får gärna komma till mig å städa upp lite i röran =)...mitt pysselrum ser ut som en rent hel...=)ha-ha.. God fortsättning på dig! Många kramar Malin

Anonym sa...

Bravo Stina!
Tänk på "nya rummet" oxå.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Gott Nytt År på dej oxå ! Vilken härlig badrums bild du visar , skrattar gott .
Ja förstår att du rensar , man får den där känslan tycker jag med att man vill börja på ngt nytt .
Så Lycka till !
Kramisar/Lotta

MiaMaria sa...

Härligt att få det så där riktigt rent.....

God fortsättning...
Miamaria

Spånga lyan sa...

GOTT NYTT ÅR till dig.
va kul med "Nytt" badrum, själv ska jag också ev åka idag och inköpa lite nya saker till mitt badrum..
Må så gott
// Kerstin

Maria sa...

Vad är det med det nya året som får en att vilja städa? Har ändrat om i både vardagsrum, sovrum och datarum! Kul med lite förändning.