söndag 13 januari 2008

Måla,måla ......








Hela dagen har vi målat och byggt vägg ..............




I dag kom jag ihåg att ta med mig kameran så att ni kan få se lite! Som ni ser jobbar hela familjen .Vi har tom tvingat stackars tonåring att måla! Vi fortsätter i morgon kväll och jag hoppas att jag snart kan visa bilder på en färdig lokal ..........För er som undrar vad jag snackar om för kurser så är det kort ...typ grattis och sånt med stämpelmotiv!


Som tex dom här korten (dom här gjorde jag för ca ett år sen ,fotar kort så sällan så jag hittade inte några nya fina att visa)
Eftersom jag tidigare har hyrt lokal för kurser så har det inneburit en himla massa släpande av grejjer .....men nu får jag ju ett ställe där sakerna kan stå kvar!
Ha en trevlig vecka .....snart är det helg igen!!!




















































11 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Det kommer att bli sååå fint.
Fina kort!
Kassatavlan är ju bara sååå läcker.
Kram Pernilla

Solsjö - Under en vind sa...

Så spänannde projekt!! vad bra det kommer att bli! ha en bra dag! Kram!

Solsjö - Under en vind sa...

...spännande skulle det stå....hi hi....

Anonym sa...

Ta nu kort så alla vi andra får se. Jag tror det blir toppen! Lycka till igen. Kram

Anonym sa...

Vad kul!!!
Jag längtar till nästa kurs.
Undrar om man får räkna det som kompetensutveckling??

Anonym sa...

Blir det invigningsfest?????

Stina sa...

Oj, vilket jobb. Men fint blir det garanterat.;-) Kram

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Nina sa...

Nämen så spännnande; min granne håller också kurser i scrapbooking ...
Tjoho spännande att få följa med din resa !

Kramar /nina

Anonym sa...

Kämpa på! Det kommer att bli jättefint.
Lycka till med dina kurser.

faster atta sa...

Det blir ju super i nya lokalen! Och vilka fina kort!

kram