torsdag 17 januari 2008

Inget ...........

Nä just det jag har inget att visa......stört omöjligt att få med en bild i det här inlägget(blogger jävlas med mig i kväll) Fast det gör inget för jag har inget att visa utom en lägenhet som är upp och ner ,har inte haft tid att städa och plocka på flera dagar för jag har ju något roligare att göra .....lokalen !! Vi har inte kommit så långt den här veckan men en vägg är byggd och målat har vi gjort lite grann. Men nu är det ju helg och vi ska försöka hinna med så mycket som möjligt.
VARFÖR måste barnens skolböcker ha papper???? jag har kämpat i en timme för att klä Filips mattebok och jag kan verkligen inte! Fasiken vad jag har svurit och knölat ihop papper ....men nu är det iallafall klart men den ser för jävlig ut rent ut sagt ! Stackars barn som kommer att få gå till skolan i morgon med en knölig bok !
Nu ska jag slänga mig i sängen och läsa slutet på Harry Potter ! Spännande som bara den!

6 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

..... nej jag ser det :-o
Kram/Lotta

Anonym sa...

Ja, det är ett stort eko...

Anonym sa...

Äntligen ett nytt inlägg. Jag trodde att du jobbat ihjäl dig med lokalen. Men du som är så superhändig ska väl inte ha några problem med att slå in en bok! Det klarar till och med jag. Kram

Anonym sa...

Men Stina kan du inte slå in böcker?
Jag trodde du kunde ALLT!
Måla på i lokalen vi vill ha Kuuuuuuurs!

Amoroso sa...

Hehe det där löser sig :-) Inget ont som inte har något gott med sig

Solsjö - Under en vind sa...

Stackars barn...hi hi...Fortsatt skön helg, hoppas ni får massor gjort! Kram!