måndag 21 januari 2008

Present...........




Titta vilken fin ljuslyckta från Pentik ....
som jag fick av mina arbetskompisar i dag! Tur att jag hade köpt med mig en smaskig semeltårta när jag fick en sån fin! Fick även fina ljuslycktor på jobbet i fredags men dom har jag inte fotat än så dom får ni se en annan dag. En stor slant från mina föräldrar fick jag också och den går till lite pysselinköp! Det blev mycket målande i går också så nu är det nästan klart och sen börjar det roliga ....piffet och jakten på inredning! Så är det någon som har ett typ konferransbord för mycket så hojta gärna!

Den här skojjiga scrapp sidan med ensama mamman har Lena gjort åt mig!
Jag älskar den serien!
Ha en trevlig vecka......snart är det helg igen!




5 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du oxå bli lite hälsofreak och starta semmelfasta?

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hihihi...så gott med semeltårta.
Vilken fin lykta du fått...wow.
Tack för alla rara ord hos mig...de värmer gott.
Jag gör inget speciellt med vikt nedgången.Bara slutat att äta godsaker å sötsaker.Inga söta drickor mm.Motionscykel varje dag 30-40 min.
Kram Pernilla

Sallys hus sa...

Hallå min vän!
Det var väldans länge sedan jag hade tid att kika in till dig....det är bara jobb jobb jobb just nu så är jag sjuk hela tiden känns det som.

Men du Lokal.....va kul.....
Grattis både på 30-års dagen och till lokaldelen......fniss...
Du borde åka till Formex och spana in leverantörerna för scrapping.....
Tom jag blir aldeles tagen..såååå mycket fint.
Du skulle ju kunna kombinera kurser, försäljning i butik och nätförsäljning.
ååå... va kul!
Va bra också att inte behöva vara ensam om hyran.
Ha det bra nu och du måste visa fler bilder sen när det är klart.
vilken häftig komihåg skylt föresten!!!
Kram Katarina

Anonym sa...

Semmeltårta, jo jag tackar jag! Fin ljuslykta. Jag har inget bord att ge dig, tyvärr. Kram

Anonym sa...

Grattis i efterskott!
Kul att du kikade in hos mig, hoppas vi ses på mässan....jag tänker ta tjejerna m mig o åka ner på lördagen.