söndag 6 januari 2008

Sista dagen..........


I morgon börjar en ny termin .......vart tog det här lovet vägen? Det är så himla märkligt hur alla lov som känns så långa när dom börjar blir så himla korta på slutet!!!! Den största paniken är väl hur sjutton vi ska komma upp i morgon"! ?
Klockan är nu 11,02 och ungarna sover som små grisar! Kanske vore smart att väcka dom så att dom kan somna i tid i kväll ,men det är ju så tyst och skönt .....
Har ju glömt bort att visa den här fina ljusstaken som jag fick i julklapp av en arbetskompis!
Nu ska jag ta en kopp kaffe och njuta av den sista lediga dagen.......

12 kommentarer:

Spånga lyan sa...

ja, nu väntar jobbet igen..2 veckor går jätte fort.
Må så gott
Hälsningar Kerstin

Anonym sa...

Det är väldigt skönt att aldrig använda väckarklockan. Jag förstår inte nu hur jag orkade gå hemifrån före 07.00 i över 40 år.

Anonym sa...

Vi ses imorgon med påsar under ögonen!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hihihi...ja visst är det härligt innan ungarna vaknar...tyst å lugnt.Fast mina har åkt till pappa nu....konstig känsla.Men de är ju snart här igen nästa helg så får jag hämta dom igen.De små liven rör ju på sig de oxå så sysselsättningen är på topp...puh.
Så fin lampa du har fått av din vän....superduper!
snöiga bus kramar från mig.

Ann-Catrin sa...

Jag kan heller inte fatta hur fort tiden har gått..hur ska ungarna komma upp...de har sovit till eftermiddagen här hemma och verkligen vänt på dygnet..
Ha så mysigt nu sista kvällen!!
Stor kram A-C

Tidsmästarinnan sa...

Vad fin! jag tycker jag har fått så väldigt bra och välvalda presenter sedan jag började med bloggen, det är verkligen en positiv "biverkning" förutom att det är superkul att blogga!

Imorgon blir det jobb igen för mig också. Vad duktiga vi är.
Kram!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilken underbar ljusstake !
Mina barn har en dag till jullov ( studiedag) .
Ha det gott !

Maria sa...

Ja nu är det full rulle på mitt jobb igen tack vare att skolan är igång! Svårt att hinna med att blogga, men det går nog!

NICOLINAS BONING sa...

Hoppas kaffettåren var god...och här kommer det en utmaining till dig på min sida...om du vill förstås:-)
Kram/BIrgitta

Beas sa...

Vad fint du har det i badrummet - tycker om ditt fina höga fat.

Ja, ledigheten går fort. Jag trodde att jag skulle tycka att det skulle vara ganska skönt att få börja jobba, men nu när jag jobbat en dag så känner jag att "Neeej...jag hinner ju inte med det jag vill här HEMMA då ju"...jobbet stjäl ju en massa värdefull piffningstid och pysseltid. :-(

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Hej Stina !
Jag har en utmaning till dej , inne hos mej !!
Hoppas ni kommit igång igen !
Lite segt är det , svårast är att komma i säng på kvällarna :-)
Ha det gott !
Kram/Lotta

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att det gick bra att återgå till vardagen igen! DEt tar alltid ett tag att vänja sig! Kram!