torsdag 23 oktober 2008

Nu så ........

Nu börjar jag att känna mig lite piggare!

I morse när jag skulle gå ut på balkongen och r....äh skit i vad jag skulle göra .....Så var det ett fasligt liv där ,det flaxade och pep! Jag hade lämnat" balkonginglasningsfönstret" (oj vilket konstigt långt ord det blev! ) öppet en decimeter ,lagom för en liten pippi att flyga in! Lyckades till slut få honom att flyga ut och jag hoppas att han inte fick en hjärtinfarkt stackarn!
Jag var tillräckligt pigg i dag för att ta en liten biltur till ÖB i dag ,behövde fylla på schampoo förrådet och titta vad jag hittade!!! Till den otroliga summan 39,90! I bland behöver man inte gå i dom "fina" affärerna för att hitta fina saker!!


Lite kort har jag orkat pyssla med också!


Ett födelsedags kort som ska överlämnas på lördag!







Blev påmind om att det bara är typ 2månader kvar till JUL!!!



Avslutar med lite personliga hälsningar eftersom min mail inte funkar än!!!
Nilla - Skicka med ditt bankgironr så betalar jag så fort det fina rosabandet kommer.
Tina -Självklart så blir jag frisk till söndag! Om jag inte kommer till jobbet i morgon så prata med Bia!
Ulla ! Kommer du!

Linda! Kommer du?



Ha det bra!!







7 kommentarer:

Bia sa...

Åh, Bia kommer Du?
jaaaaa jag kommer!

Anonym sa...

Nu är det jag som är jätte snorig så jag vågar inte svara än.
Jag hoppas jag kryar på mig till på söndag.

Anonym sa...

Du kan konsten att hitta fina saker överallt. Stackars lila fågel!

Anonym sa...

Jag börjar också bli sjuk...ujuj jag som ska ut och festa imorgon!
Jag somnade bakåt mot stolryggen...

Det blåa julkortet gillade jag! Mycket!!

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att du känner dig lite piggare nu. Inte kul att vara sjuk. När man dessutom inte ens kan blogga då kan det vara.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Anonym sa...

Hej igen Stina! Jag är fortfarande matt och halvt krasslig. Får helt enkelt se hur det är imorgon, söndag. Har inte lust att smitta ner er på lovet med nån "lärarsjuka"..
Vi höres imorgon!! KRAM Linda

Anonym sa...

Festandet gick bra. Jag höll ut till kl.2 sedan var jag halvdöv (fattar inte att de ska spela så högt=tantvarning) och mina ben värkte av all tecnodans. Vi ses imorgon!