onsdag 8 oktober 2008

JAG=KALKON!!!

I måndags så stog jag bakom knuten på jobbet och r.....te...... Helt ensam stog jag där och njöt av en liten välbehövlig rast....eller vänta jag var inte ensam ! En geting gjorde mig sällskap och den j,,,..veln stack mig under hakan! Satan vad ont det gjorde! Sprang upp på fritids för att leta efter en sockerbit att lägga på ,det hjälpte inte så det blev ett besök hos skolsyster . Hon strök på lite salva och det kändes genast bättre.
Men NU !!! Två dagar efter ser jag ut som en KALKON!!! Kliar som bara den och alldeles svullet, Så nu vet jag hur det känns att ha dubbelhaka . MÅSTE BÖRJA BANTA!!! Om jag skakar på huvudet så dallrar det fint under hakan . Försökte att ta ett kort på mig själv men det blev bara det här som jag kände att jag kunde lägga ut här ....Visst är jag söt??? .Nu ska jag sätta mig vid pysselbordet och jobba med en beställning (och klia mig på hakan!)
TREVLIG VECKA!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag blev nästan rädd när jag såg dig idag!
Vad konstigt att du blir bistungen, får stora blåmärken m.m när du står där och RÖKER! Du kanske ska sluta med det. Det är ju livsfarligt!!

Anonym sa...

Oj vad du är söt. Så blir man av ankleverpastej också kan jag berätta.

Bia sa...

Ha, ha du är dig lik!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!!

men vilken otur.....fast bra söt är du iallafall...hihihihihi..

fick för nån vecka sen ett stick i fingret då jag skulle dra igen gardinerna i pojkarnas rum...aj aj aj.men tur att jag fick sticket å inte dom....

kramizzzz
Nilla

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men kära nån så du ser ut ;-)
Usch e de inte lite extra giftiga så här sent oxå !?! Kan va farligt när det är på halsen !!
Hoppas du känner dig bättre ! och har jag inte sagt att det är farligt att ta "frisk luft " !!!
Men hörru såg du på Äntligen hemma ? Vad dom inte och snurra lite i våra kvarter igen ???
Rätt var det är så hamnar de nog inne hos dig till slut :-)
Kram/Lotta

Anonym sa...

NÄmen huvva!! Under hakan och allt! Men du vet att man ska inte röka ;P

Kram!

Anonym sa...

MEN STINA! STACKARE! hoppas det inte blir allvarligare utan går över snabbt. Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Tycker att du ser lite annorlunda ut idag, *s*. Inte kul med getingar. tur att du inte är allergisk.


Kram Ullis

Anonym sa...

De första sockermålningsbilderna hade faktiskt småtjejerna gjort!