onsdag 29 oktober 2008

Jag börjar bli lite trött.....


Ja jag börjar faktiskt bli lite trött på att göra julkort! Förbannar mig själv att jag inte började tidigare...jag försökte ju starta i somras men lyckades bara åstadkomma 4 st ! Fast jag gör inte bara julkort ,,,,lite andra hemlisar skapas också. Men eftersom det är julklappar så kan jag ju inte visa dom här "!
Tänk i morgon är det redan torsdag ! Jaha så försvann den här veckan i ett nafs också!
i helgen så har jag lovat den lilla sonen att ha ett försenat kalas (stackarn fyller ju mitt i sommaren då inga barn är hemma ) och eftersom det är Halloween i helgen så får det ju bli ett Halloween kalas ! Så nu klipps och klistras det pumpor och annat läskigt!
nu har jag INTE tid att sitta och glo på skärmen längre ,,,ett smutsigt badrum kallar !

Hur kul är det att städa ? Inte mycket .......

Ha en fortsatt trevlig vecka !

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fy farao för städning!!

Frank är visst gullig!
Och imorgon ska jag ha sovmorgon, igen...

Anonym sa...

Bättre sent än aldrig...
....för kalas alltså!

Jenny Oak Fae sa...

Ja det ska bli kul med Ullared, har inte varit där sedan jag var typ 5 år..! Lär ju ha ändrats en hel del sedan dess...

KRAM, Jenny

<3

Ullis/Leva på landet sa...

Måste vara svårt att göra julkort på sommaren. Kan inte förstå att allt måste bli gjort i sista minuten. Du får fota dina grejer du gör och visa dem efter jul då. *s*. Hoppas att du kan vara lite ledig i morgon. Du får väl kolla på CO. 198:- kostade den.

Kram Ullis

Hagbacken sa...

Tack så mycket för det, vännen...vad fint du har gjort här på sidan....Skönt att vara tillbaka! Kram på dig!!

Anonym sa...

Hoppas festen blir riktigt HEMSKT lyckad. Kram.

Anonym sa...

Tack för kommentaren i bloggen. Jo, har tänkt åka ner - men igår fick jag reda på att mitt ressällskap inte skulle med, så vi får se. Håller tummarna för att det funkar ändå.

Anonym sa...

Det är samma här med julkorten...fast jag har haft så många beställningar så jag har inte hunnit göra själv.
Vad mysigt med Halloweenkalas!
Ha en härlig helg!
Kram

Anonym sa...

Det var någon som fick vita fina stövlar...förra vintern. Du kan tänka dig hur de såg ut innan jag kastade dem, hihi.