tisdag 21 oktober 2008

Lite synd om mig....

Nu har det varit ett litet uppehåll med bloggandet ....ibland blir det ju så!

I måndags så vaknande jag med en del värk i nacken och huvudet men tänkte att det går väl över ....halv ett så stog jag inte ut längre ! Tog mig hem och landade i soffan sen har det varit ryggläge sen dess, Har nu orkat krypa upp i datorstolen för att göra ett litet inlägg.
I lördags så var det ju lite födelsedags firande hos en kompis, Maj gadd vad kul vi hade ! Vi körde singstar hela kvällen och trodde att vi var värsta stjärn artistena (kanske att det berode på vinet? ) Kul va det och trött var jag på söndagen!
Nu ska jag krypa tillbaks till soffan och fortsätta att förhöra på Kromosomer, DNA och världskrig!


Ha det bra i höstmörkret !

p.s Pyssel på söndag kl 13,00---

16 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter kul med singstar och födelsedagsfirandet :-)
Krya på dig! Hoppas du mår mycket bättre snart!
Kramar

Bia sa...

Åh, vad jag tycker synd om dig!!!
Ligga hemma alldeles själv!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja det där festandet kan aldrig vara nyttigt ;-)
Hoppas du strax kryar på dig , men nu ska du bara vila och ta det lugnt !
Många kramar Lotta

Anonym sa...

Vad glad jag blir när du är tillbaka. På bilderna ser det så mysigt ut. Kram.

Nygammalt sa...

Singstar, gud vad roligt! Hoppas du har återhämtat dig nu! ;)

Tack för tipset ang. Hötorget, ska försöka mig på att vara där någon lördag vid 15.

Kram.

Anonym sa...

Jag har spanat lite efter dig men fattade inte att du var sjuk...stackars dig!

Hm, gratis kläder...jag vet inte ja.

På söndag? Det tror jag nog. Som sagt 9 veckor kvar till jul men korten måste väl vara skickade om 7! veckor. Bråttom!!!

Vit Spets sa...

Mysigt har Ni där hemma!
Blev så sugen på en tekopp när jag ser din...
Hoppas att Du tillfrisknar snart!
//Siv

Anonym sa...

Hej Stina! jag har varit krasslig i över en vecka nu, proppar i mig vitaminer och hoppas vara frisk till helgen. Men jag vågar faktiskt inte lova nåt, har inte lust att dyka upp och smitta ner er alla!
jag hör av mig närmare sön. Kram Linda i "Året runt nu"

Living by Milla sa...

Vad kämpigt att ha ont, hoppas du piggar på dig snart.

Singstar är superkul, favvoskivan just nu är 80-talet.;)

kram Camilla

Anonym sa...

Pigga på dig!
Lite snoriga hälsningar...

MiaMaria sa...

Hej!

Hoppas att du kryar på dig Stina!!!!
Låter som ni haft en toppen fest...

Ha´det så gott!
MiaMaria

Anonym sa...

Hoppas att du mår bättre nu vännen. Bra att du har lite kul i alla fall.;-) Kram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!!

Visst har jag kvar banden...virkar som bara den..ROLIGT att ni tycker om dom.

skickar ett till dig..jag har ju adressen kvar...*LER*

Kramizzz
nilla

Midscrap sa...

Oj det lät inget vidare! Hoppas nacken och huvudet är bättre nu=)

Kram!

Midscrap sa...

Det var jag som skrev förra ;P (Malin/majamelon)

M sa...

Stackare!
Hoppas du blir frisk till söndag så jag får komma och pyssla hos dig. Du kan väl maila mig om det blir eller inte och så har jag tappat bort adressen igen... du vet så jag får ha roligt med GPS-en igen...

Värmande-krya-på-dig-kramar!