tisdag 23 september 2008

Varför började jag att blogga??

Anledningen till att jag började var för att jag "råkade" hitta en massa fina inredningsbloggar . Tänkte då att om jag också börjar blogga så kanske jag sätter lite fart på mina inredningsideer här hemma ...ni vet allt det där som man vill måla vitt ....nu blev det ju inte riktigt så ! Dom flesta bilderna som jag har visat från mitt hem är ju stökiga och röriga hörn, Men snart ska det bli ändring på det för snart ska jag fixa och trixa lite här hemma (hoppas jag i alla fall!) Men här är en liten titt så länge .....tror inte att jag har visat den här fina (dyra) trälådan som jag köpte i Torekov i somras. Innehållet i lådan byts med jämna mellanrum.Men just nu har jag inte tid med vare sig städning eller lägenhets piff ........
Många kort skapas här på kvällarna ....!

Ett beställningskort som äntligen blev klart i går! Tänk vilken tid det tar så fort det är en beställning....man vill ju att köparen ska bli så nöjd som möjligt!
Ha en fortsatt trevlig vecka och hoppas att solen skiner på alla .....här i Stockholm har vi nästan sommarvärme!!!


13 kommentarer:

Anonym sa...

Stina!! Det jag har sett hittintills är ju inte alls stökigt (kanske ett foto da) men jag har ju inte varit hemma hos dig ännu...
Korten var verkligen fina!

Tänk på att ormarna inte går och lägger sig när det är så varmt och trevligt!

Anonym sa...

Jättegulliga kort. Tyvärr tog maten slut när barnbarnet åt middag här så du kan inte skicka något barn hit just nu :)

Anonym sa...

Även vi fick sommarvärme igår, sååå skönt!
Vicken finfin lådda du har hittat, den gillar jag!
Korten är superduper...Tack för titten!
Ses vi i Kista i november?

Bia sa...

Ja, och varför började jag?
För att du började!
Du smittar med goda ideer och roliga detaljer i hemmiljön.
Du är BÄST!

Stina sa...

Duktiga Stina. Du kan du...Kramis

~~*Pennyshouse*~~ sa...

'Hej hej!!!

Samma här....hittade till sara "under en vind"
sen till malin" älskar sött"....sen var jag fast....hihihihi...

fint kort du gjort igen!

Kram Nilla

Anonym sa...

Jättefina kort! Och lådan var så fin! Den såg lite gammaldags och mysig ut typ ;P

Kram!

Anonym sa...

kul med halloweenkort!
kram

Living by Milla sa...

Men du..vilka söta kort du gör! Är det inte pillrigt? Tror inte att jag skulle ha tålamod för sånt.;)

kram!

Anonym sa...

Fortfarande varmt och soligt!
Tssss!!

Ullis/Leva på landet sa...

Jag skulle bli jättenöjd om jag fick ett sådant kort. Gillar din låda. Tycker inte att du visar en massa stökbiler. Här är det blogg, vitt vin och vit toblerone som gäller. Härlig fredagkväll, *s*.


Ha en bra helg!
Kram Ullis

Anonym sa...

Hej Stina! Du har mejl...

Anonym sa...

Det är samma här, ska jag virka något på beställning tar det tre gånger så lång tid som vanligt. Därför orkar jag nog inte göra det fler gånger :-)
Dina kort är otroligt fina!