söndag 14 september 2008

Jag och mina stavar.........

Ännu en helg har rusat förbi.....lördagen var lugn med lite städning ,mathandling (tråkigt ....roligare att handla annat en mat!)Dagen avslutades med ett par glas vin och tända ljus........Men idag!!! Då var det dags för mina små gå stavar att komma utomhus! Nu har dom ju stått i hallen länge .......fasiken vad fånig jag kände mig och mitt sällskap gjorde ju inte saken bättre...det var något otroligt vad jag måste ha sett rolig ut så som B skrattade!!! Efter ett tag så fick jag alla fall kläm på det hela och stavade på så svetten rann ....först ner till Grimstafältet där det skulle spelas två matcher......,I pausen så stavade jag i väg ensam ända ner till Maltesholmsbadet, ja ja så långt är det ju inte men för mig var det det !!
BILDBEVIS!

Två spännande matcher fick vi se idag och ÄNTLIGEN så fick dom små killarna VINNA en match!!!


Avslutar med ett litet kort som jag har knåpat med här i kväll. Snart är det HALLOWEEN!!!!

Ha en trevlig vecka!

11 kommentarer:

Bia sa...

Oj, oj nu börjar du träna också!
Jag har tränat pussmusklerna!

Anonym sa...

Den där B ska vara tyst tycker jag. Du kommer bli så mycket snyyyyggare nu med gåstavarna!

Du får pussa det lilla barnet och säga grattis från mig!

Halloween, det hur ju inte ens varit min födelsedag ännu! (Men du är både duktig och flitig med alla korten!!!)

Anonym sa...

Håll med om att man känner sig urlöjlig med stavar. Jag smyger ut när ingen ser. Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att du fick med dig stavarna utanför dörren. Kul för sonen att de vann matchen. Låter som om du haft en bra helg.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Stina sa...

Oj tränar du? Inte dåligt. Skulle behövas här med. Men just nu känns det som om jag vore halvt ihjälslajen.
Kramis gumman

Unknown sa...

Jättefint kort=)
Mina stavar stog i hallen, orörda, under 1½ år haha! Men jag har använt dom ett par gånger iallafall ;P

KraM!

Anonym sa...

Det var ju jag som skrev men hade fel konto ser jag nu haha=)

villan vid vilan sa...

bra kämpat!!!!Undrar just när man själv ska börja röra på fläsket......DUKTIGA DU!!!! Kram...

Living by Milla sa...

Hihi, ja det känns som alla tittar på en när man är ute och går med stavarna.;)Men vad härligt att du kom iväg ändå.

kram Camilla
Ps. Tack för din rara hälsning!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej älskade vän!!!

underbart fint halloweenkort.

Bravo att du äntligen fick igång stavarna tillsist.....hihihihi...hejja dig.

Kram Nilla

Anonym sa...

Vilken av sönerna har du placerat på balkongen i natt? Hihi:)
Jo, det var skönt att göra ingenting idag. Mannen frågade just det: Har du bara legat på soffan hela dagen?
Ja! Och? Hur ofta häder det?? svarade jag.