måndag 29 september 2008

Vardag igen!

En trevlig dag hade vi i går , jag och mina pyssliga vänner som kommer till min lilla lokal och scrappar! Här beundrar Elena sina tjusiga kort! Om ni vill se dom så kila in till hennes blogg! Hon är duktig hon ...inte bara på kort! I går var det så lugnt och stillsamt så t.o.m jag lyckades knåpa i hop ett par kort!
Kolla vilka fina små hjärtan jag fick av min bästaste vän i går! Fyllda med hennes egen odlade lavendel, TACK SNÄLLA BIA!


Det här blir ett litet kort inlägg från mig för jag har egentligen INTE tid med att sitta vid datorn i kväll......nu ska jag göra något jättespännande och kul ................BETALA RÄKNINGAR (hur kul är det?)
Ha en trevlig vecka!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag da! Har inte ens gjort ett inlägg ännu. Vet inte vad jag ska skriva om... känner mig så trött och lite gnällig.

(Du är bra snäll du!)

Anonym sa...

Nu har jag gjort min dotter arg! Men jag fick mig ett gott skratt.

Anonym sa...

Vilka söta hjärtan! Jag ser fram emot att få se dina kort ;)

Kram!!

Bia sa...

Tur att det är vardag så det kommer en rolig helg! Svamp, svamp!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!!!

Vilka ljuvliga hjärtan....kan man få köpa ett sånt av BIA kanske...*LER*

Härlig höstbild oxå.

Roligt att läsa att du blev nöjd med bakelset.

Kram Nilla

Unknown sa...

Hej Hopp!!

Det var ett tag sedan nu...har varit så dålig på att blogga ett tag!! Va mysigt ni ser ut att ha det i din lilla källare med allt pyssel!!!
jälv tycker jag det är gudomligt att få göra det man älskar!! Ha en helt underbar dag! kramar Malin

Anonym sa...

jag hoppas du är vid datorn snart igen för det är så kul att läsa :)

Anonym sa...

Jag ser lite mallig ut på bilden...ville bara påminna om att det snart är torsdag!